Creatine keuze!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine keuze!

Hey guys,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen.
    Hoop dat jullie nog hard aan het trainen zijn en flinke resultaten behalen.

Anyway, ik wil na jaren zonder getraind te hebben, zo weer eens creatine gaan bestellen en nu twijfel ik tussen

CEE van body en fitshop (huismerk)

Stacker C CEE

of

Universal Storm (geen CEE, maar een mix van Magnesium Creatine Chelate,
    Dicreatine Malate,Tricreatine Malate,Creatine Monohydrate)

Ik heb gisteren getraind nadat ik een sample zakje van universal storm had ingenomen (training ging lekker en was er erg tevreden mee)

Ik wil alleen geen vocht gaan vasthouden en ben bang dat ik dat juist ga krijgen door de creatine monohydrate die in Universal Storm verwerkt zit. Die andere vormen van creatine ken ik niet.

Dus mijn vraag aan jullie is: Wie is er bekend met de bovenstaande creatines en wat zijn jullie ervaringen ermee?
    Wat adviseren jullie mij?

Hoor graag van jullie

Thanks
    Last edited by shuriv; 15-10-2009, 13:05.
    Anything worth having, is worth working hard for!

alle 3 geen ervaringen mee.. maar zou voor de eerste keer gewoon de oude vertrouwde Monohydraat nemen... Voor mij werkt dat nog steeds het beste.

Comment

Dat is het probleem juist! Heb in het verleden met-rx creatine monohydraat gehad en ik leek na een week op een luchtballon, ik zag er echt niet uit! kreeg er echt een plofkop van. Daarom vraag ik me af of dat klein beetje monohydraat in Universal storm kwaad kan. Aangezien ik niet bekend ben met die andere 3 vormen van creatine die er in zitten.

Comment

zou dan gewoon voor een ethyl esther gaan.. persoonlijk vind ik cellmass en size on goed.

Comment

niemand anders ervaringen of advies?

Comment

Ik gebruik nu voor de eerste keer crea mono maar merk er niks van zit ook wel zeker op 14%.
            Dus heb verder niet iets van ervaringen ermee.
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

zoek het product op op bodybuilding.com en kijk naar de reviews, of op dbb is ook een uitgebreide review sectie, hier is die nog niet uitgebreid genoeg maar met de tijd zal dit hopelijk ook komen
              Groeten

Comment

Van crea mono nooit last, van ester ook niet overigens. Hoewel ester wel gore troep is.

Ik betwijfel of het aandeel creatine monohydraat je een luchtballon maakt, maar zo toch, so what?
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hoi, ik heb de ethyl ester. Al wat ik er van heb ervaren is n stevige pijn in mn hersenpan.. (ben de enige met dit probleem) Nu na 3 weken is het wel minder, maar merk er verder niets van..

Comment

Persoonlijk zou ik voor creatine monohydraat gaan, werkt voor mij het beste.
                    Omdat jij zegt dat je veel vocht vasthoudt zou ik voor CEE of Kre-Alkalyn gaan. De smaak van CEE is over het algemeen erg bitter.
                    Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Zou voor monohydraat gaan, ethyl ester is écht ranzig.
                      Had het een keer door een LEKKERE chocolade shake gegooid. Hele ding verpest.
                      Zure bende....
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Wow, ik wist niet dat creatine zo snel werkte. Ik gebruik het nu 2 dagen en met voetbal voelde ik me gewoon veel sterker, en ik had ook veel meer energie? Zit dit tussen de oren, of heeft het echt zo snel resultaat. Iemand het zelfde meegemaakt?

Mvg

Comment

Creatine werkt vrij snel idd, maar ik vermoed eerder dat het placebo zal zijn.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Neem monohydraat....of anders super charge labrada waar ook creatine in zit.

Comment

Al jarenlang is creatine monohydraat een van de meest effectieve en best verkopende sportsupplementen in geheel Europa. Dat is ook niet zo gek, creatine monohydraat zorgt voor een explosieve toename in kracht en de prestaties van de sporter evolueren binnen twee weken tot een nieuw, hoger niveau.

Maar creatine monohydraat heeft ook meerdere nadelen: ten eerste houdt het flink vocht vast, daarnaast lost het niet op en ten derde is het zeer onstabiel. Vooral dit laatste nadeel, de onstabiliteit, zorgt voor problemen in het lichaam van de sporter. Creatine zet zichzelf namelijk om in creatinine en creatinine is onwerkzaam en moet door de nieren gezuiverd worden uit het lichaam.

Alternatief: Creatine Ethyl Ester

Source: drogisterij.net
                              Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
                              25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
                              "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X