Hey guys,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen.
Hoop dat jullie nog hard aan het trainen zijn en flinke resultaten behalen.
Anyway, ik wil na jaren zonder getraind te hebben, zo weer eens creatine gaan bestellen en nu twijfel ik tussen
CEE van body en fitshop (huismerk)
Stacker C CEE
of
Universal Storm (geen CEE, maar een mix van Magnesium Creatine Chelate,
Dicreatine Malate,Tricreatine Malate,Creatine Monohydrate)
Ik heb gisteren getraind nadat ik een sample zakje van universal storm had ingenomen (training ging lekker en was er erg tevreden mee)
Ik wil alleen geen vocht gaan vasthouden en ben bang dat ik dat juist ga krijgen door de creatine monohydrate die in Universal Storm verwerkt zit. Die andere vormen van creatine ken ik niet.
Dus mijn vraag aan jullie is: Wie is er bekend met de bovenstaande creatines en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Wat adviseren jullie mij?
Hoor graag van jullie
Thanks
Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen.
Hoop dat jullie nog hard aan het trainen zijn en flinke resultaten behalen.
Anyway, ik wil na jaren zonder getraind te hebben, zo weer eens creatine gaan bestellen en nu twijfel ik tussen
CEE van body en fitshop (huismerk)
Stacker C CEE
of
Universal Storm (geen CEE, maar een mix van Magnesium Creatine Chelate,
Dicreatine Malate,Tricreatine Malate,Creatine Monohydrate)
Ik heb gisteren getraind nadat ik een sample zakje van universal storm had ingenomen (training ging lekker en was er erg tevreden mee)
Ik wil alleen geen vocht gaan vasthouden en ben bang dat ik dat juist ga krijgen door de creatine monohydrate die in Universal Storm verwerkt zit. Die andere vormen van creatine ken ik niet.
Dus mijn vraag aan jullie is: Wie is er bekend met de bovenstaande creatines en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Wat adviseren jullie mij?
Hoor graag van jullie
Thanks
Comment