goede sups

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goede sups

ik zoek goede sups want die ik van de apotheek heb trekken op niks
    en ik blijf altijd maar honger en dorst hebben
    weten jullie daarop raad of zelfde ervaringen aub

Als je honger en dorst heb moet je niet de oplossing bij supplementen zoeken, maar in je eet patroon.

Lees Zomersticky.
    Bereken de kcal en voedingsstoffen die je moet eten en maak een eetschema zodat je dat ook daadwerkelijk gaat eten.

Comment

meer eten

Vraag me ondertussen af wat het voor nut heeft dat Zomersticky bij LEES DIT EERST staat. Er is toch niemand die het leest schijnbaar. Ja 1 op de 10.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Het heeft zeker wel zin, als ik naar mijzelf persoonlijk kijk.
        Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen met fitness, en met het informatie zoeken op internet kwam ik op verschillende fora's terecht. Waar ik heel veel stickies gelezen heb. Hierdoor heb ik mezelf een hele hoop tijd bespaard.
        Deze reactie even omdat je nooit iets hoort van de personen die het wel lezen, maar heel veel van degene die het niet lezen.

Comment

Originally posted by christoff007 View Post
          ik zoek goede sups want die ik van de apotheek heb trekken op niks
          en ik blijf altijd maar honger en dorst hebben
          weten jullie daarop raad of zelfde ervaringen aub
          Ik denk eerder dat jouw voeding op niets trekt...
          Honger is dat niet heel normaal, en wat doe je dan? Eten!
          Lijkt mij bij dorst ook zo...
          Sups zijn geen eten, het is maar n bij voeding voor als je het niet kunt aan gegeten krijgen... Geen vervanger van n goede maaltijd.. Zoek het probleem dus in je voeding, niet in de sups....

Comment

Wat drink je? softdrinks? Geven je enkel meer dorst, neem gwn iedere maaltijd 2 glazen water (of melk) en als je 6 maaltijden eet heb je wel voldoende vocht binnen...
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Mmmm in een ander topic zeg je dat 3500 kcal je erg veel eten lijkt, wat me doet vermoeden dat je daar bij lange na niet aan zit. Dus ik sluit me aan bij de eerdere posters en vermoed dat je nog aardig wat kan verbeteren aan je voeding.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X