Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb pas 5 proefzakjes gekocht, heb tot nu toe 3 zakjes opgemaakt.
Bij de eerste keer een heel zakje daarna bij een half zakje gehouden, dit is voor mij voldoende.
Ik krijg er veel energie en motivatie van.
Nu wil ik 30 zakjes gaan kopen, maar vroeg me af of het ergens goedkoper kan dan 55 euro?
Vandaag voor het eerst no explode nt gebruikt. Nadat ik veel recenties had gelezen over de pomp en rush die je er van kreeg, besloot ik het te gebruiken. Half uur voor training 1 stick pack genomen, en de smaak was wel oke. Half uur daarna begon ik al een beetje een tintelig gevoel te krijgen en werd een beetje licht in me hoofd. Bij de eerste oefening merkte ik al dat ik veel meer kon dan vroeger je krijgt er echt!! een pomp en rush door. Het enige negatieve was dat ik halverwege de training opeens heel licht in me hoofd voelde en niet fijn denk, dat het komt omdat ik 1 stick pack had genomen. Volgende keer dus een halve en er een beetje aan wennen... Maar overal een top product.
N.o xplode nt gebruik ik ook en is zeer goed, maar je meot er niet gewend aan raken, daarom gebruik ik om de 2 trainingen andere pre's dus eerst 2 trainingen op n.o. Xplode en de volgende 2 trainingen op jack3d, is mischien ook een tip voor jullie
N.o xplode nt gebruik ik ook en is zeer goed, maar je meot er niet gewend aan raken, daarom gebruik ik om de 2 trainingen andere pre's dus eerst 2 trainingen op n.o. Xplode en de volgende 2 trainingen op jack3d, is mischien ook een tip voor jullie
Ik gebruik no-xplode nu 6 maanden en de werking ervan blijft een feest
Ik train ook al een tijdje met no explode.
Ben 67 kg en 1,71 lang en heb aan 1 schepje met een beetje erbij genoeg.
IK reageer hier heel goed op.
Maar nu was mijn vraag is no explode met Bcaa's pro van bodylab een goede compo?
Ik heb het vandaag voor het eerst geprobeerd. wat een troep! mega zoet en ik ben nu nog niet helemaal 100%. Ik eet echt gezond. Zweten (meer dan normaal), pijn in mijn buik, aan de schijterij. Het gevoel alsof ik 10 koppen koffie op heb. Nee dat was de eerste en de laatste keer. Ik hou het lekker bij Whey en omega3. Ik hoorde ook alleen maar positieve berichten en was daarom nieuwsgierig.
Bij mij werkt het dus niet. Ik ben nu zelfs vermoeider dan normaal. Ik ga slapen..
Succes met je keuze!
CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.
minder in 1 keer, minder schepjes is mijn advies. vandaag superpump geprobeerd en no xplode owned toch echt voor mij maar het is enkel een feeling product in mijn ogen niet dat het echt kracht bevordert.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment