Originally posted by jordy
View Post
Welke supps heb jij in huis?
Collapse
X
-
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
-
Ik mag niet zeuren man. Best een mooie gym waar ik train. DB's tot 40 kg (en tegenwoordig neem ik gewoon m'n eigen dumbell bars mee:P), alle machines die ik nodig heb, lat pulley en leg extension zelfs dubbel, squatrack en gewichten tot 250 kg ofzo, en dat voor 20 euro per maand onbeperkt. Ik ben toch de enige die 100+ kg gewichten pakt dus dat dan is dat voorlopig nog wel genoeg:P Ik kan het opzich nog best begrijpen hoor. Je moet niet vergeten dat ik in een teringklein dorpje woon. In zeeland, zeeuws-vlaanderen om precies te zijn, is allemaal platteland dus van de overbevolking moeten ze het niet hebben. Moet blij zijn dat ze in mijn omgeving uberhaupt zo'n gym hebben. En ze hebben er ook nog nooit iets van gezegd, terwijl dat makkelijk had gekund. Dus zo erg is het niet. Is meer iets van 'we hebben liever dat je hier je drinken koopt' in plaats van 'het is verboden om drinken van thuis mee te nemen' denk ik.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostIk mag niet zeuren man. Best een mooie gym waar ik train. DB's tot 40 kg, alle machines die ik nodig heb, lat pulley en leg extension zelfs dubbel, squatrack en gewichten tot 250 kg ofzo. Ik kan het opzich nog best begrijpen hoor. Je moet niet vergeten dat ik in een teringklein dorpje woon. In zeeland, zeeuws-vlaanderen om precies te zijn, is allemaal platteland dus van de overbevolking moeten ze het niet hebben. Moet blij zijn dat ze in mijn omgeving uberhaupt zo'n gym hebben. En ze hebben er ook nog nooit iets van gezegd, terwijl dat makkelijk had gekund. Dus zo erg is het niet. Is meer iets van 'we hebben liever dat je hier je drinken koopt' in plaats van 'het is verboden om drinken van thuis mee te nemen' denk ik.
Comment
-
Dus je neemt bijna je eigen cablestation mee naar binnen maar een flesje water ho-maar.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
1 week geleden -
-
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
2 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 weken geleden -
-