RPM en Drive

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by wilczek View Post
    Hoe moet je het met drive combineren?
    Van RPM las ik net dat je 3 capsules moet nemen (ik weeg tussen 70-80) 1 uur voor training.
    heey ik heb ook testers een keer gehad en ik moest van hem 4 rpm pakken samen met 2 drive en moet zeggen dat ik als een gek door de sportschool liep

Comment

Originally posted by bobo View Post
      heey ik heb ook testers een keer gehad en ik moest van hem 4 rpm pakken samen met 2 drive en moet zeggen dat ik als een gek door de sportschool liep
      bobo even netjes voorstellen in daar voor bestemde topic is wel zo vriendelijk
      Mind is everything.

Comment

Originally posted by bobo View Post
        hahahaha this made me laugh

Comment

Heb ook proteine mania bestelt. Maar deze is niet te zuipen. Isdit normaal? of mogelijk vervallen. Hij proeft niet eens naar aardbij en heeft geen rode kleuring . En proeft echt

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            moet je wel het geluk hebben dat je erop reageert, want dat hangt ook van de persoon af(weet jij maar meld ik nog ffies)
            helemaal mee eens, heb persoonlijk RPM nog niet gehad, maar heb eerder 2 test boosters gehad en daarmee heb ik eigelijk gewoon geld weggegooid,

Comment

Had ook een keer rpm samples geprobeerd, werkte prima bij mij.

Reageerde er beter op als de meeste pre-workout supplementen.

Comment

Ik train er lekker op, maar ik moet wel 4x rpm en 4x drive innemen om resultaat te hebben.
                Ik bestel het uit de VS, waar het veel goedkoper is.
                Drive heb je trouwens 2x zoveel van nodig, want die moet je 2x per dag nemen. rpm maar 1x.

Comment

goed product RPM

Comment

RPM vind ik een goed product.... Drive valt me wat tegen.
                    Maar dat kan persoonlijk zijn
                    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Had nu laatst het testertje van Drive, toch nog eens geprobeerd samen met RPM, nu was het lekker. Geen koppijn, dus wellicht toekomstinvestering. Heb nu weer staan Epozine-O2 van BSN. Ben zeer benieuwd.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Misschien in de combinatie wel leuk, maar drive opzicht deed me niet veel.

Binnenkort krijgen we de originele nox pump van dorian yates zelf weer terug. iets voor jou gen? We gaan tevens wat meer van yates in de collectie nemen
                        Je was toch een voorstander van de producten van yates?
                        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Ik heb zelf Yates' Lean gainer gehad, dat was echt heel puik spul. En heb de NOX Pump van Yates gehad, goor, en merkte er niks van. Om duistere redenen werken pompproducten gewoon niet bij mij.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                            Misschien in de combinatie wel leuk, maar drive opzicht deed me niet veel.

Binnenkort krijgen we de originele nox pump van dorian yates zelf weer terug. iets voor jou gen? We gaan tevens wat meer van yates in de collectie nemen
                            Je was toch een voorstander van de producten van yates?
                            De originele formule wordt nu toch verkocht door Ultralife?
                            Groeten

Comment

Door beide.

sigpic

Comment

Er wordt geadviseerd om RPM een uur voor de training in te nemen maar moet dit op een nuchtere maag?
                                Ik eet rond 18.30 en rond 19.30 / 19.45 ben ik op de sportschool.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X