Supplement om spiermassa te behouden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplement om spiermassa te behouden?

Ik ben aankomende 2 weken weer in het buitenland en kan daar niet trainen ..
    Nu ben ik opzoek naar een supplement wat ik gewoon met water kan mengen om mn massa wat vast te houden en niet teveel te verliezen.

In die 2 weken zal ik slecht kunnen eten zullen we veel hardlopen en zwoegen.
    Ik zoek iets om dat zoveel mogelijk tegen tegaan...

Iemand ideeen?

Originally posted by Mikev View Post
    Nu ben ik opzoek naar een supplement wat ik gewoon met water kan mengen om mn massa wat vast te houden en niet teveel te verliezen.

Iemand ideeen?

Creatine monohydraat, veel bij drinken.
    Neem een pot whey mee en desnoods wat proteine bars...
    Maar dit doet geen wonderen, vooral niet als je veel gaat hardlopen en weinig eet maar het is iig iets tijdens het hardlopen kun je natuurlijk proteine bars meenemen.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
      Creatine monohydraat, veel bij drinken.
      Neem een pot whey mee en desnoods wat proteine bars...
      Maar dit doet geen wonderen, vooral niet als je veel gaat hardlopen en weinig eet maar het is iig iets tijdens het hardlopen kun je natuurlijk proteine bars meenemen.
      Jep, doe het ook nog in pakketjes in je onderbroek en dan valt het heus niet op of zijn die bodyscans al ingevoerd?

Comment

eiwitten hebben niets met spierafbraak te maken. Eiwitten hebben te maken met eiwitsynthese (spier herstel en opbouw), en genoeg koolhydraten voorkomt spierafbraak.

als jij gewoon elke dag 5000 kcal naar binnen stauwt, veel eiwit, veel carbs, dan zie ik je geen/weinig spiermassa verliezen.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

In die 2 weken niet trainen kun je zelfs groeien.

Comment

Jongens bedankt!

Comment

2 weken niet trainen?
              Waar maak je je druk om? Ik heb van 1 december tot eind januari niet getraind en slecht gegeten.

Massa heb je zo weer terug, als je vakantie heb moet je genieten.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                2 weken niet trainen?
                Waar maak je je druk om? Ik heb van 1 december tot eind januari niet getraind en slecht gegeten.

Massa heb je zo weer terug, als je vakantie heb moet je genieten.

Kom net terug uit egypte.... En wat denk je....... Ergens op gelet??? NOWAY
                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

creatine heeft ook lekker zin als je niet traint als je het neemt.

Gewoon jezelf naar de klote trainen in de aanloop naar de vakantie. Dan heb je die 2 weken rust hard nodig en als je dan genoeg eet kom je zelfs terug met meer massa.

Comment

Originally posted by Mikev View Post

Iemand ideeen?
                    Als je daadwerkelijk op vakantie gaat negeer deze post

Jullie hebben het allemaal over vakantie maar het lijkt erop dat deze persoon militair is en 2 weken een oefening gaat draaien...

Als dit het geval is, geef voorkeur aan indische kip en bruine bonen, die blikken zijn misschien het minst lekker maar wel mega goeie snoep..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X