Aminozuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aminozuren

ik heb hier nog een halve bus amino's staan (is dus al open geweest) weet iemand hoelang suplimenten na opening goed blijven ?

greets
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

het lijkt mij dat er wel een houdbaarheidsdatum op staat. dus effe goed zoeken
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

moet er verplicht op staan volgens mij in NL. Op alle voeding trouwens
      I live to end the game

Comment

ja die staat er altijd op das normaal en verplichtmaar deze is altijd gericht op "ongeopend" houdbaar tot.......
        door omstandigheden heb ik deze niet in eens kunne uitneme en staan hij al ongeveer bijna een half jaar

Comment

Een half jaar open
          Ik zou ze niet meer gebruiken.

Comment

Wat voor aminozuren zijn het, pillen/vloeibaar? En hoe heb je ze bewaard, koel/donker.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

het is op zich gewoon voedsel. En dus bederfelijk. Ik zou het ook al zou het goed zijn niet meer gebruiken. Veel vet(ligt er ook aan wat voor) of veel suiker werkt conserverend. Eiwit daarentegen niet.
              I live to end the game

Comment

ik ga ze uit voorzorg toch maar weg doen.

@ keep it real-het zijn tabletten.
                kei hard en kei groot ook nog.
                das nu net het vervelendste aan amino's vind ik.ik heb er nog geen enkele gevonden die niet al te groot zijn

Comment

de amino's die ik gehad heb zijn ook altijd erg groot maar moet ze gewoon met een scherp broodmes ofzo even doormidden hakken.

heb zelf tegenwoordig niet echt last meer van slikken........kets er in 1x een handje pillen in terwijl ik vroeger geeneens 1 hele paracetamol kon slikken........

je went er wel aan!

greetz...

ps. als je ze donker bewaard hebt en in een dicht potje kan je ze gewoon slikken hoor maar als je er niet zeker van bent zou ik ze weggooien.

Comment

he ik kreeg ze juist niet weg als ik ze gehakt had. dan zat er een scherpe kant aan. als ze heel waren, waren het nog beetje gladde raketten.
                    missch. gingen ze bij mij altijd net verkeerd om
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik vind het gewoon stom en vervelend dat ik ze nog niet in een andere vorm heb gevonde.misschien eentje die toch iets kleiner is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X