Gebruik proteine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gebruik proteine

Hoi,

Ik heb al een aantal topics doorzocht (over proteine) maar ik krijg mijn volgende vraag maar niet beantwoord/bevestigd;
    Kun je (zonder dat je gezondheid eronder lijdt en/of side effects) proteine het hele jaar door gebruiken? Dag in dag uit?

Alvast bedankt

Originally posted by Pietje View Post
    Hoi,

Ik heb al een aantal topics doorzocht (over proteine) maar ik krijg mijn volgende vraag maar niet beantwoord/bevestigd;
    Kun je (zonder dat je gezondheid eronder lijdt en/of side effects) proteine het hele jaar door gebruiken? Dag in dag uit?

Alvast bedankt
    Protiëne is eiwit. Eiwit heeft het lichaam nodig, dus ja je kunt zeker het hele jaar door eiwitten nuttigen.

Comment

het enige nare side-effect is dat je de gehele dag loopt te Farten...maar goed,daar heb jij dan geen last van..van dat Side-effect
      There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Hoi,

Alvast bedankt
        Proteïne zit ook in melk, vlees, vis, eieren...
        Dat eet je toch ook elke dag?
        Zou me geen zorgen maken over sides, zo die er al zouden zijn.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
          Proteïne zit ook in melk, vlees, vis, eieren...
          Dat eet je toch ook elke dag?
          Zou me geen zorgen maken over sides, zo die er al zouden zijn.
          Ik bedoel de enorme hoeveelheid eiwit die je hierdoor dus binnekrijgt. Het is dus geen gevalletje 'overdaad schaadt', waar ik me even zorgen over maakte.
          zoals in de topics over creatine wat ook in je normale voeding zit.

Bedankt voor de reacties!

Comment

Ik bedoel de enorme hoeveelheid eiwit die je hierdoor dus binnekrijgt. Het is dus geen gevalletje 'overdaad schaadt', waar ik me even zorgen over maakte.
            zoals in de topics over creatine wat ook in je normale voeding zit.

Bedankt voor de reacties!
            Als je een goed voedingsschema hebt dan is er geen sprake van "enorme hoeveelheid" maar dan is het afgestemd op wat jij nodig hebt.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Té veel van iets is nooit goed. Maar als jij gewoon een goed voedingschema hebt en je neemt gewoon je shakes kan dat heus geen kwaad. Het schijnt wel dat als je aan grote getallen eiwitten binnen krijgt dat je op een lange termijn kans hebt op beschadiging van de nieren en dit zijn meestal zelfs de mensen die hier gevoelig voor zijn. Maar hier hoef jij je echt geen zorgen om te maken.

Comment

reken op max 3gram eiwit per kg lichaamsgewicht
                dit is echt het maximum als je bv 5dagen zeer intensief traint
                mijn dietiste zegt dat 1,8gr eiwit per kg lichaamsgewicht voldoende is
                onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Eiwitten (proteine) bestaat uit aminozuren. Vetten bestaaan uit vetzuren.

Dit kan je lichaam verzuren. Probleem is op te lossen door fruit, maar voornamelijk veel (groene) groente te eten. Dit is basisch/alkalisch. Probleem is echter dat veel bodybuilders dit niet doen.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X