Nou gebruik ik al een tijdje de volgende supplementen voor en na het trainen
Pre-Workout:
Anabolic WMS (waxy maize starch)
EAA's
Post-Workout:
EAA's
Chocolademelk
Whey shake
Nou las ik gisteravond een stukje van GeneralIx over PWO's enzo (wat ik overigens niet terug kan vinden!) dat het eigenlijk niet veel nut heeft en dat hij puur chocolade melk pakt na de training..
Ik wil eigenlijk wel af van al die potten met shakes.. Waarom?
Het is duur.. en ik twijfel aan de effectiviteit..
Wat dachten jullie van het volgende:
Dextrose + eventueel Crea vooraf
Whey shake direct na
Chocolade melk na whey
WMS producten en EAA's zijn gewoon duur.. kben nu al wel 6 potten van beide verder.. en kan niet echt zeggen dat het zijn geld heeft opgeleverd..
Daarnaast vertrouw ik ook niet helemaal wat er allemaal in die potten verwerkt zit.. niet dat Antibiotica-kipfilet veel beter is :P of Radioactieve vis.. maar toch dit zijn tenminste producten die natuurlijk voorkomen met een natuurlijk voedingsstructuur.
En voor het geld dat ik over houdt een extra plak kipfilet op brood en een zak wortels extra mee?
Pre-Workout:
EAA's
Post-Workout:
EAA's
Chocolademelk
Whey shake
Nou las ik gisteravond een stukje van GeneralIx over PWO's enzo (wat ik overigens niet terug kan vinden!) dat het eigenlijk niet veel nut heeft en dat hij puur chocolade melk pakt na de training..
Ik wil eigenlijk wel af van al die potten met shakes.. Waarom?
Het is duur.. en ik twijfel aan de effectiviteit..
Wat dachten jullie van het volgende:
Dextrose + eventueel Crea vooraf
Whey shake direct na
Chocolade melk na whey
WMS producten en EAA's zijn gewoon duur.. kben nu al wel 6 potten van beide verder.. en kan niet echt zeggen dat het zijn geld heeft opgeleverd..
Daarnaast vertrouw ik ook niet helemaal wat er allemaal in die potten verwerkt zit.. niet dat Antibiotica-kipfilet veel beter is :P of Radioactieve vis.. maar toch dit zijn tenminste producten die natuurlijk voorkomen met een natuurlijk voedingsstructuur.
En voor het geld dat ik over houdt een extra plak kipfilet op brood en een zak wortels extra mee?
Comment