Beste supplementen volgens gebruikers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste supplementen volgens gebruikers

Dag Allemaal,

Waar ik nou echt in geïnteresseerd ben is een lijst met producten die volgens heel veel mensen het beste is om te gebruiken in zijn soort. Het zou mooi zijn als we per product groep aan kunnen geven welk product dan het beste is.. zo krijgen we een lijst waarin we het er gezamenlijk mee eens zijn welke het beste is. Als je geen ervaring hebt met het product zet het er dan niet bij.
    Aanvullen van de productcategorie is gewenst!

Neem steeds deze lijst over om het aan te vullen zodat het laatste bericht de meest recente info bevat.
    Doelstelling is: Prijs - Kwaliteitsverhouding
    Creatine:
    Whey Proteïne:
    Vis oli: Hema (gezuiverde visolie) (blijkt uit ander topic, Omega3/visolie)
    Multi vitamine:
    CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

persoonlijk:
    whey proteïne: van Performance
    Creatine: MuscleTech Cell-Tech hardcore
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Creatine: Persoonlijk monohydraat (merk maakt niet uit zolang het 100% pure creatine is)
      Whey Proteïne: Raw Iron Whey. 5kg voor €65 euro (er was een actie, nu €65), goede oplosbaarheid en geen klonters.
      Vis olie: Hema visolie omega-3 --> Uit onderzoek gebleken dat dit de beste keus was (gekeken naar prijs en kwaliteit).
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
        Creatine: Persoonlijk monohydraat (merk maakt niet uit zolang het 100% pure creatine is)
        Whey Proteïne: Raw Iron Whey. 5kg voor €65 euro (er was een actie, nu €65), goede oplosbaarheid en geen klonters.
        Vis olie: Hema visolie omega-3 --> Uit onderzoek gebleken dat dit de beste keus was (gekeken naar prijs en kwaliteit).
        Denk dat je doelt op de conclusie van de consumentenbond over die visoliecapsules, kanttekening is wel dat in dat "onderzoek" alleen werd gekeken naar afwijkingen in EPA/DHA gehalte t.o.v. wat wordt aangegeven op het label. Geen conclusies betreffende zuiverheid van de olie dus.

Comment

Pfff gast lees alle revieuwtopics anders effe door en meld je dan weer hier met een samenvatting.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

cellmass (toppertje)
            syntha 6 ( super lekker en lost super op)
            Crack ( egt super voor het trainen,, daar ga je egt niet normaal hard op!)

Comment

Originally posted by smarti1991 View Post
              cellmass (toppertje)
              syntha 6 ( super lekker en lost super op)
              Crack ( egt super voor het trainen,, daar ga je egt niet normaal hard op!)
              Alleen is de prijs minder

Comment

Neem steeds deze lijst over om het aan te vullen zodat het laatste bericht de meest recente info bevat.
                Doelstelling is: Prijs - Kwaliteitsverhouding
                Creatine: Monohydraat van Interactive Nutrition (wordt ik niet misselijk van.. ander die ik heb geprobeerd wel.
                Whey Proteïne: Syntha 6 (lijkt een van de betere te zijn, omdat hij je
                suikerspiegel niet veranderd)
                Vis oli: Hema (gezuiverde visolie) (blijkt uit ander topic, Omega3/visolie)
                Multi vitamine: de tuinen eigen merk. Goedkoop en een goede opnamecapaciteit.

Mijn voeding bestaat in z'n geheel uit deze verhoudingen:
                Calorieën behoefte: 3400 vanaf 2e week mij ga ik cutten dus dan minder
                15% vet
                55% koolhydraten
                30% eiwitten
                CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

hemorush en aminocell van nutrabolics!! erg goed!!
                  1.94 103KG

Comment

ikzelf gebruik whey perfection, dit is een betaalbaar product en zeer goed qua verhouding.
                    voor de creatine gebruik ik het optimum mass stack pakket van bodyenfitshop.( vassive C5, vassive NO )
                    People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

De proteines van Cytosport.

Muscle Milk en de Whey is erg lekker en lactose vrij en zeer gunstige prijs.
                      BCAA en L-Glutamine
                      Creatine van Vitalife ook gustig geprijst en is creapure
                      Visolie van Solgar
                      Multi vitaminen van Solgar hoog gedoseert en obtimale opname zoals een multi voor sporters hoort te zijn.
                      Super Pump van Gaspari of die van Cytosport allebei erg lekker om op te trainen.
                      Voor goed produkteb betaal je nou eenmaal meer.
                      Face your demons...........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X