Moe en lusteloos!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moe en lusteloos!

Beste leden,

Even een vraag, ik heb voor het probleem Moe en Lusteloos veel "oplossingen" gevonden

Centrum, Dextro, ect

Maar wat is jullie advies om s'morgens te nemen als iest extra?

Met vriendelijke groet,

itsmylife,
    Noob met voeding.

Ze gaan hier wss verwijzen naar caffeïne pillen
    Ikzelf heb niets nodig want ben zelden moe/levensloos
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

sterke kop koffie denk ik dan maar
      "Straight outta gym"

Comment

Een stevig ontbijt met veel koolhydraten.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Cafeïnefan reporting in. Wel uitkijken voor verslaving. Je tolerantie gaat rap omhoog, en dan gaat opstaan zonder alleen maar lastiger. Gebruik het dus niet al te lang achter elkaar.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Na korte nachten slaap heb ik ook een voorraad caffeine in mijn kamer liggen. Werkt goed op de vroege zaterdag ochtend als ik vrijdag uitgegaan bent. Sta echt na 3 uur slaap om 7 uur s'ochtend op mijn werk op de muziek te dansen en hard door te werken. Maar je moet er idd wel goed mee oppassen want je gaat makkelijker denken en denken van: Och ik neem morgen wel caffeine en ga ik nu nog ff mooi doorfeesten
            Ga uit mijn vaarwater want ik ga rechtdoorzee.

Comment

Mwah, zo erg is het ook weer niet. Je moet het alleen niet te structureel doen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Caffeine pillen bij opstaan gaat je enorm opbreken on the long run. Me trainingspartner maakte er gewoonte van om op te staan met 2-3, 250mg caffeine pillen weggespoeld met een bakkie pleur. Maar die trekt het dan rond 11-12 uur echt niet meer zonder er nog wat in te knallen. Simpelweg gezegd ben je gewoon verslaafd aan die dingen. Wat je ook merkt is dat je gewoon energie leent gedurende de momenten dat je caffeine tabs erin knalt, maar de rest van de tijd je echt kapot bent (zelfs als je wel geslapen hebt i.p.v. werk). Zult merken dat je waarschijnlijk langer slaapt dan normaal en het opstaan echt een belachelijk gevecht gaat worden.

Had zelf ff drukke periode achter de rug met eerst 2 grote koppen espresso, toen overgestapt op 1 caf pil, toen 2 en gedurende de hele dag koffie zuipen en 400/600mg voor het trainen. Maar geloof mij maar, dat houdt je niet lang vol. Weekje of 2 toen was ik goed naar de klote, gekapt 2 dagen praktisch alleen maar geslapen en vrij klote voelen (afkicken achtig) en nu is weer prima met 200mg voor trainen en verder niks noppes nada.

Gebruik het hoe je wilt, maar wat gen zegt is waar, kies maar wat je er mee doet, je komt er vanzelf wel achter

Advies; niks nemen om mee op te starten, mits je geen caffeine gebruikt (reken ook koffie mee) gedurende de dag anders zul je gewoon caffeine binnen moeten krijgen om op te starten (tis niet anders)

Beginnen met meer dan normaal veel koolhydraten is ook echt compleet onpraktisch, zelf ben ik er niet eens heel gevoelig voor, maar als je opstaat met carbs en veel dan sterf je echt 1000 moeheids-doden binnen het uur erna en als je moe bent wordt het nog erger
                Last edited by Yawgmoth; 04-05-2010, 22:56.
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by itsmylife View Post
                  Beste leden,

Even een vraag, ik heb voor het probleem Moe en Lusteloos veel "oplossingen" gevonden

Centrum, Dextro, ect

Maar wat is jullie advies om s'morgens te nemen als iest extra?

Met vriendelijke groet,

itsmylife,
                  Noob met voeding.
                  Zou je willen aangeven wat je zoal doet op een dag en wat je eet. Dan is het advies beter. In eerste instantie zou ik het zelf niet direct in pillen en poeders zoeken..

Zelf neem ik 's morgens crusley (biologische), 500ml Kwark, twee soorten fruit, banaan of aardbeien of druiven of kiwi meestal. En een eetlepel Honing. Dat brengt mijn suikerspiegel direct omhoog. Heb eigenlijk ook een tijd lang geen trek en het grote voordeel ik ben niet moe!

Neem meestal 1 of 2 koppen koffie per dag.
                  CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X