Eiwitten/shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitten/shake

Hallo beste luitjes,

Ben door mijn eiwitten(shakes) heen en moet nieuwe kopen,heb wel gainers enz enz.
    Nu alleen de vraag:ik zoek een eiwit met zowat alleen maar eiwitten erin,deze hoeft helemaal niet goedkoop te zijn als hij maar goed is.Wat nemen jullie het meest,en waarom??
    Ik hoor het wel,

Originally posted by Richard075 View Post
    Hallo beste luitjes,

Ben door mijn eiwitten(shakes) heen en moet nieuwe kopen,heb wel gainers enz enz.
    Nu alleen de vraag:ik zoek een eiwit met zowat alleen maar eiwitten erin,deze hoeft helemaal niet goedkoop te zijn als hij maar goed is.Wat nemen jullie het meest,en waarom??
    Ik hoor het wel,
    koop dan gewoon een whey met 95%+ prot. e
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
      koop dan gewoon een whey met 95%+ prot. e
      Power supplements 90-93% eiwit per 100 gram. Zoek de link even via google.
      Deze bevalt mij erg goed 2,5 kg kost 46 euro.
      Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Dat heb ik wel is vaker gedaan,alleen zitten er in de meeste altijd wel wat suikers of koolhydraten in.
        Ik zoek alleen met pure eiwitten.

Comment

Syntrax Nectar - Best smakende eiwitshake! Nu in de uitverkoop! - eiwitpoeder.nl

afgerond 0 gram vet en kh.

Comment

Sytrax Nectar ken ik,ben er net mee gestopt had eerst strawberry/kiwi(goed te drinken)en daarna de strawberry mouse(deze vond ik niet te zuipen).Ik heb altijd het idee gehad of de kwalitijd erg laag lag,dit omdat de substantie er zo anders uitzag als andere shakes(die zijn wat dikker,en anders).Het was net alsof ik de hele dag limonade loop weg te slikken,maar als dit echt de enige pure eiwit shake is blijf ik er wel mee door gaan.

Comment

Syntrax nectar is een erg goede eiwit isolaat....
              Persoonlijk vind ik dymatize elite whey een stuk lekkerder, is wel ietsje minder van kwaliteit....
              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X