L-Arginine powder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• L-Arginine powder

Ik heb hier nog 280 gr arginine pot staan. Houdbaarheid datum is 01-2013.
    Wil iemand dit beetje ook over nemen. Mijn darmen kunnen niet tegen het spul.
    Raak er behoorlijk van aan de ......!!!!

Prijs, de helft van de normale prijs normaal €22 nu €11 exclusief verz.

Kees
    Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Originally posted by Seals View Post
    Ik heb hier nog 280 gr arginine pot staan. Houdbaarheid datum is 01-2013.
    Wil iemand dit beetje ook over nemen. Mijn darmen kunnen niet tegen het spul.
    Raak er behoorlijk van aan de ......!!!!

Prijs, de helft van de normale prijs normaal €22 nu €11 exclusief verz.

Kees
    Hoeveel neem je dan? Neem je het met voeding? Of op nuchtere maag?

Comment

'ochtends neem ik 2 theelepels afgestreken. Dat is tien gram, zoals op de verpakking.
      Dit alles is op nuchtere maag, maar binnen een uur loopt het er weer uit.

Misschien iemand ie daar ook last van heeft??

Comment

Mag ik vragen waarom je met l-arginine supplementeert?

Comment

Zou allereerst beginnen met 3 maal daags 6 tabletten biergist te nemen. Dat normaliseert je stoelgang.

Comment

Mijn stoelgang is al weer goed, sinds ik gestopt ben. Maar ja, ik wil er gewoon vanaf!!!

Comment

10 gram is vrij veel, normaal zul je ong 3 g moeten nemen
              probeer het eens op te bouwen
              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

10 gram is zeker veel te veel.
                probeer het over een week nog eens opnieuw, maar kleinere beetjes tegelijk 2x een halve theelepel per dag is al veel meer dan zat. Normaal nodig is in de paar honderd milligrammen, dus niet met tientallen hele grammen.

Je kan ook beginnen met een halve theelepel, die je dan weer door 2 deelt en in 2 delen op 1 dag drinkt met wat vruchtensap. Behandel het als creatine, geen megadoseringen.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Simon87 View Post
                  Mag ik vragen waarom je met l-arginine supplementeert?

beter herstel, spiergroei en sterker worden. (net als glutamine)
                  Last edited by marnop; 30-06-2010, 14:18.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    beter herstel, spiergroei en sterker worden. (net als glutamine)
                    Ik vroeg waarom hij het neemt, geen argumentatie met claims die gebaseerd zijn op zwak wetenschappelijk bewijs.

Comment

Voor een sneller herstel en sterker worden!!

Comment

Originally posted by Seals View Post
                        Voor een sneller herstel en sterker worden!!
                        Heb je daar iets van kunnen merken dan?
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

arginine geeft ook een mega pomp... Zeker in combinatie met ornhitine.

Het zorgt voor een betere doorbloeding, en een hoger stikstofgehalte...

Dit geeft ook nog eens een hardere L**
                          Neem een uurtje voor *** 2 caps en gaan met die banaan

Comment

Originally posted by Simon87 View Post
                            Ik vroeg waarom hij het neemt, geen argumentatie met claims die gebaseerd zijn op zwak wetenschappelijk bewijs.
                            arginine is één van de voornaamste aminozuren in het menselijk lichaam; reden ter meer om het te gebruiken;
                            sterk wetenschappelijke bewijzen kan je vinden in database zoals google scholar, science direct en pubmed.
                            1) Arginine zorgt voor de aanmaak van ureum, een derivaat zodat je amoniak kunt uitplassen, als je veel whyproteïne gebruikt is het zinvol om extra arginine te gebruiken omdat hoe meer eiwitten je gebruikt of eet, hoe meer amoniak er gevormd wordt in het lichaam.
                            2) Het verhoogt het stikstofniveau in het bloed, wat tot beter doorbloeding en herstel zorgt, zelfs mensen met erectiestoornissen krijgen hierdoor terug een stijve. Hoe meer stikstof in het bloed, hoe meer je het overschot gaat uitplassen, maar je transaminering werkt wel een stuk beter, dwz dat je uit suikers en vetten zelf aminozuren beter kunt aanmaken om spieropbouw te doen.
                            3) Verhoogde stikstoflevels verlagen het zuurstofniveau in het bloed, hierdoor ga je meer rode bloedcellen vormen en de rest you know.
                            4) Doordat het de aderen ontspant, dus vasodilatatie genoemd, krijg je overal meer zuurstof in je spieren, organen zoals de lever-darmen-milt-nieren-enz... en ook je hypofyse en hypothalamus in de hersenen worden beter doorbloedt, hierdoor indirect ga je meer groeihormoon aanmaken.
                            5) De T-killer cellen van je immuunsysteem hebben arginine nodig om te functioneren, deze T lymfocyten zijn zo belangrijk omdat ze tumor's en kankers in het lichaam aanvallen

dat iemand hier diarree door krijgt komt door de vasodilatatie van de aderen, aderen komen open te staan, hierdoor worden ook de darmen in rusttoestand beter bebloed, zoals anderen zeggen gewoon de dosis verlagen naar 3gram per dag, te veel innemen haalt echter niets uit want fabrikanten verkopen gewoon graag potjes met poedertjes. Het teveel aan stikstof dat niet gebruikt wordt plas je uit, je verliest dus vocht, je verliest m.a.w. plasmavocht, je krachten dalen... 3 tot 5 gram maximum arginine is ruim voldoende!

Dus wie durft zeggen dat het niet zinvol is om arginine te gebruiken, moet nog maar eens een keertje goed nadenken en vooral wetenschappelijke databases lezen! it makes me smarter

Comment

Ik gebruik het zelf regelmatig met l ornhitine

werkt goed... en is niet duur

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X