Whey in kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey in kwark

Hallo,

Heb sinds een week een pot ACP whey http://i35.tinypic.com/dp7iir.jpg
    Prima te doen als ik het mix met water. Nu hoorde ik van een maatje van mij dat hij het altijd door zijn kwark doet. Nu heb ik dat ook geprobeert wat opzich lekker is, ik vroeg mij alleen af of het dan wel goed oplost en/of dat geen problemen veroorzaakt op een of andere manier.

Heeft iemand toevallig ervaring met deze whey?

Ik dacht vraag het even, je weet maar nooit.

Alvast bedankt!
    There are no shortcuts to any place worth going
    178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

niet door elkaar gooien. Het grote voordeel van Whey (snel opgenomen) verdwijnt zo. Je krijgt dan redelijk trage eiwitten. Traag + snel = traag

stond toen een heel stuk over op bb.com

edit: als je dat trouwens niet erg vindt (ik neem wel eens een wheyshake met melk voor het slapen), dan kan het verder prima
    Last edited by ijzer; 22-06-2010, 09:27.

Comment

Whey en kwark kan prima, wordt alleen beton...

Had af en toe een ontbijt van:
      500 gram kwark
      40 gram havermout
      50 gram whey
      40 gram noten

Heerlijk smullen, maar wordt wel wat stijfjes
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Kevf View Post
        niet door elkaar gooien. Het grote voordeel van Whey (snel opgenomen) verdwijnt zo. Je krijgt dan redelijk trage eiwitten. Traag + snel = traag
        Waarom dat, je verandert de structuur van de whey toch niet als je het mengt met wat kwark ?

Comment

ik neem altijd whey in mijn kwark voor het slapen gaan zodat het pas later wordt gebruikt

Comment

Nou ik dacht altijd dat je juist kwark neemt voor het slapen gaan omdat het TRAGE eiwitten bevat. Wat is dan het probleem als je er whey bijdoet? Als het nog trager wordt, zoveel te beter. Het zorgt er alesinds voor dat de kwark eetbaar wordt.
            > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
            BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Originally posted by Kingsley View Post
              Nou ik dacht altijd dat je juist kwark neemt voor het slapen gaan omdat het TRAGE eiwitten bevat. Wat is dan het probleem als je er whey bijdoet? Als het nog trager wordt, zoveel te beter. Het zorgt er alesinds voor dat de kwark eetbaar wordt.
              idd, is in dat geval geen enkel probleem.

@ Simon87: het totaal plaatje qua aminozuurprofiel verandert wel. Kan het zo snel allleen niet terugvinden op bb.

Comment

Hoe mengen jullie het door elkaar? De kwark en Whey?
                Als ik dit doe, wordt de Whey 1 grote klonten bende!!.. Niet te vreten dan :P

Comment

Haha dit zat ik me gisteren ook af te vragen, maar lijkt me toch niet dat het aminzozuren profiel veranderd? d8 de 1ne blijft whey en de andere caseine.

overigens als ik het meng is er geen problemen mee hoor mengt gewoon goed.
                  Vanaaf eens proberen of mijn nieuwe whey goed ermee mengt.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Als je het echt niet gemixt krijgt kan je altijd een blender gebruiken. Een potje kwark, eventueel een scheut water of melk, wat lijnzaad, wat olijfolie 2 skoops whey en mixen maar
                    > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
                    BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

je lichaam neemt het dan minder snel op. als je het met water mixt neem je lichaam het veel sneller op..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X