Whey wat over datum is.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lijkt me niet erg inderdaad.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Zo vond ik nog een pot(je) creatine tht 2008... wel verdwenen in de vuilnisbak.

Elke avond als extraatje... dan is ie ook zo leeg.

Succes in ieder geval.

Comment

Ik heb nog 5 kilo soyatroep staan THT 2006, vond het vers al smerig en het is nu nog steeds smerig.
        Maar nog wel bruikbaar. Als iemand het hebben wil, kom maar halen, gratis. per kilo verpakt, soya eiwit van Lucovitaal, bij drogisterijen verkopen ze die bende.
        Het is dus wel smaakloos he, vandaar dat het vies is (ik vind het vies, maar ik vind erwtensoep ook op die manier vies), ruikt en smaakt naar muffe gemalen bonen.

Eiwitten breken alleen langzaam af, de biologische waarde daalt. Zolang het droog en afgesloten blijft is er verder weinig aan de hand.
        Als er vocht bij is geweest, pot of zak open of directe hittebron en zonlicht dan is het beter te overwegen wel weg te mieteren, maar ook vaak pas als het teninste een jaar over datum is. Paar maandjes maakt niets uit, ik zocht er zelfs vaak naar, lekker cheap, mag in de winkels niet meer verkocht worden als het op datum is.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X