Weightgainer of Whey shake naast het eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weightgainer of Whey shake naast het eten

Heey ik wil nu even wat minder dingen gebruiken , dus besluit ik het bij 1 pot te houden per keer.

Wat ik wil is spiermassa en wat meer aankomen , wat voller in het gezicht worden , en een beetje vet is niet erg.

Wat ik wil doen , is gewoon elke keer een weightgainer halen , en daarnaast eten halen met veel eiwitten en gezonde koolhydraten.

Of raden jullie mij liever een whey shake aan in plaats van een weightgainer ?

Van een weightgainer groei je wat sneller , en wat meer massa erbij toch , en dat wil ik.

En weet iemand trouwens een weightgainer waar 50% eiwitten in zit , en 50% koolhydraten ?

Ongeveer in die richting.

Groetjesssss

Ga nou gewoon meer eten.

JE groeit niet sneller van een weightgainer.
    You can be part of my meal tonight.

Comment

whey kopen.

Comment

Originally posted by MisterX View Post
        Van een weightgainer groei je wat sneller , en wat meer massa erbij toch , en dat wil ik.
        Van een weightgainer groei je natuurlijk niet.. Heb je überhaupt een voedingsschema? Zo ja, hoeveel kcal per dag?
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Whey en gainer zijn totaal verschillende producten.

Gainer ga je niet sneller van groeien, het is gewoon een aanvulling op je voeding, somige mensen kunnen bijv. Niet 3000ckal eten of zitten met school/werk en dan kun je ter aanvulling een gainer gebruiken om tog je voedingsbehoefte binnen te krijgen, een gainer is dus gewoon voeding, zie het maar als rijst ed. In poeder vorm, het heeft totaal geen enkele bijdragen aan snellere spiergroei als je voedingschema niet op oorde is.

Whey daarintegen is veel handiger, de eiw worden snel opgenomen al hoewel je het met voeding ook aan kan, whey is niks meer dan een groot stuk kipfilet die sneller verwerkt wordt in je lichaam, maar ook voor whey geld als je voedingschema KUT is heb je er geen reet aan.

Maak een voedingschema eerst en daarna kun je je sups in gaan plaatsen (voeding = 1 supplementen =2)
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Als je voor een multi functionele weightgainer zoekt met kh en eiw kun je rice en protein nemen van bodylab, kh komen van 100% zilvervlies rijst had ik gelezen. Dus dat iets voor jouw?
            Make it happen, shock everyone!

Comment

misschien wel , ff checken

Comment

lean gainer is een goede of special muscle builder.
                LeanGainer - bouw spiermassa zonder vet Prometeus :
                Special Muscle Builder | VitaLIFE
                Maar zoals iedereen al zegt, zorg er eerst voor dat je via de gewone voeding genoeg binnen krijgt.
                Daarna pas kijken naar supplementen (supplement is aanvulling dus niet inplaatsvan, het is geen maaltijdvervanger.)
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

het is niet omdat je een weight gainer of wheyshake gaat drinken dat je gespierder gaat worden

het begint bij je voedingsschema:

als je uit gewone voeding voldoende eiwit/koolhydraten/vetten haalt heb je helemaal niets nodig

weight gainer of wheyshake kan je dan gebruiken om aan te vullen, moet je even je voedingsschema gaan bekijken wat je net nodig hebt
                  onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X