L-carnitine useless bij volwassenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• L-carnitine useless bij volwassenen

aangezien er bijna wel in elke fatburner wel l-carnitine is toegevoegd (iig wel bij mito) dit stukje, het gaat over een onderzoek met L-carnitine m.b.t vetverlies, het zou bij jongere mensen zijn ''werk'' doen maar bij de volwassenen heeft het geen enkel nut.
    Vet verbranden gaat sneller met L-carnitine
    Make it happen, shock everyone!

Wistarratten leven een paar jaar. Uitgepuberde mannelijke Wistarratten van drie maanden oud wegen gemiddeld 330 gram. De dieren waarmee de Brazilianen proeven deden waren nog jong. Hun studie, hoe interessant ook, zegt weinig over volwassen mensen.

Comment

Originally posted by ijzer View Post
      Wistarratten leven een paar jaar. Uitgepuberde mannelijke Wistarratten van drie maanden oud wegen gemiddeld 330 gram. De dieren waarmee de Brazilianen proeven deden waren nog jong. Hun studie, hoe interessant ook, zegt weinig over volwassen mensen.

lees het stukje ook met de vissen.

Comment

L-Carnitine voor jong en niet voor oud
        Ontwikkelaars van vis- en diervoer hebben ontdekt waarom L-carnitine in de praktijk niet werkt. Volwassen dieren maken het in zulke grote hoeveelheden aan, dat toevoeging aan voer de verbranding van vet niet meer verhoogt. Het werkt, ontdekten ze bij onderzoek naar vissen, alleen bij jonge dieren, bij wie de natuurlijke aanmaak van L-carnitine nog goed niet op gang is gekomen.
        Dat is interessant voor de voerindustrie. Vet is goedkoop, eiwit duur. Voegt de fabrikant L-carnitine aan zijn voer toe, dan kan er minder eiwit in het voer en meer vet, terwijl het dier net zo hard groeit.
        (Tussen twee haakjes: het grote verschil tussen mensen en vissen is dat mensen minder makkelijk eiwit verbranden. Als L-carnitine niet werkt bij volwassen vissen, dan is het niet waarschijnlijk dat volwassen mensen er meer eiwit door uitsparen.)

Comment

Heeft dit stofje invloed op je nachtrust!

Comment

Wel leuk die onderzoeken.
            Bij ouderen, haha bij mij dus, werkt het dan weer wel. Of ben ik nog net te jong?

Ik vraag me af of iedereen wel genoeg carnithine aanmaakt. Mensen die gewend zijn veel te eten zullen wel voldoende aanmaken, maar de ecto's die altijd te weinig eten ? Of de mensen die wel rond onderhoud eten en verder totaal geen beweging hebben, na een warme maaltijd op de bank hangen voor de TV ?
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X