Magnesium

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Magnesium

Ik heb al wat zitten zoeken, maar kon er hier niet veel over terug vinden.......

Heeft het zin om extra magnesium te slikken of hoort dit bij een fabeltje?
    (Ik heb vandaag een goede multivitamine en Omega 3 capsules gekocht, maar daar begon men dus ook over magnesium als extra supplement. )

Mocht deze vraag wel al eerder zijn gesteld, bij voorbaat excuses.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Niemand?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

fabeltje.
      multivitaminen, mineralen, visolie en vitamine d en b12. meer heb je niet nodig.

Comment

Dank je! Dat heb ik allemaal inmiddels in huis.

Comment

Zit magnesium genoeg in de voeding, krijg je niet snel een tekort aan.
          Te veel magnesium is ook niet goed hé.
          Voor de rest : wat Falstyr zegt.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Ik heb al wat zitten zoeken, maar kon er hier niet veel over terug vinden.......

Heeft het zin om extra magnesium te slikken of hoort dit bij een fabeltje?
            (Ik heb vandaag een goede multivitamine en Omega 3 capsules gekocht, maar daar begon men dus ook over magnesium als extra supplement. )

Mocht deze vraag wel al eerder zijn gesteld, bij voorbaat excuses.
            Magnesium

Comment

Men adviseerde het om dat het ook goed schijnt te werken bij hoofdpijn en spierstijfheid.
              Ik heb regelmatig hoofdpijn na het trainen, gek genoeg.
              Misschien dat ze het daarom zeiden, maar ik wil ook niet voor alles maar een pil slikken als het genoeg in voeding e.d. zit inderdaad.

Comment

Hoofdpijn na het trainen?
                Adem jij wel goed tijdens de uitvoering van je oefeningen?

Comment

Volgens mij wel, in elk geval ben ik daar na de eerste paar keer wel beter op gaan letten.
                  Ook dacht ik dat ik in het begin misschien te weinig dronk, maar mijn fles van 0,75 l was toch echt elke keer leeg.
                  Het gaat overigens wel beter, maar helemaal vrij van koppijn ben ik vaak niet op trainingsdagen.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    Volgens mij wel, in elk geval ben ik daar na de eerste paar keer wel beter op gaan letten.
                    Ook dacht ik dat ik in het begin misschien te weinig dronk, maar mijn fles van 0,75 l was toch echt elke keer leeg.
                    Het gaat overigens wel beter, maar helemaal vrij van koppijn ben ik vaak niet op trainingsdagen.
                    0.75 l is best veel hoor.. ikzelf drink maar 100/200ml. Teveel water kan voor misselijkheid zorgen.

Comment

Misselijk ben ik niet ervan. Maar ik drink over de hele dag genomen wel veel, hoor.
                      Ik kan inderdaad koppijn krijgen van te weinig drinken, dus vandaar dat ik er meer in pers tijdens het trainen, en dan vooral tijdens het cardiodeel.

Comment

In de betere multivitamine zit ook al magnesium.
                        Je zou anders een multi mineralen tab kunnen pakken met calcium, magnesium, zink, ijzer en vit D. Deze is dus wel goed.
                        Ik heb zelf nog van mijn vrouw een pot staan met vrouw25+ totaal vitamine(Hema), daar zit ook alles in wat je nodig hebt en is goed betaalbaar.

En zo is er meer goeds te koop, even letten op wat er in zit en de hoeveelheden per dosering.

En altijd goed blijven drinken tijdens de training. Gooi anders een schepje carbs in je water. Misschien werkt dat wat tegen de hoofdpijn.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ja, klopt, het zit ook in degene die ik heb gekocht: Axium Multi Extra.
                          Vitamine D slik ik al langer los, en de Omega 3 capsules heb ik van hier opgepikt.

Comment

Had je dus bijna dubbelop gekocht op waardeloos advies.
                            Let wel op dat je niet gaat overdoseren ook met vit D he. Dat zit ook in erg veel dingen (vooral in vetten-boter bevat meestal ADEK) en ws zit het ook in je totaalvitamine.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ja, er zit inderdaad Vit D in. Goed dat je dat opmerkt, want er zit zelfs 90% van ADH in.
                              Boter gebruik ik niet, maar olie wel.
                              Thanks!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X