Whey (hydro) voor of na training?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey (hydro) voor of na training?

Hallo,

Ik lees er zoveel over dat ik het nu echt niet meer weet, de 1 zegt voor de ander na de ander maakt niet uit....

Wat is nou het beste om te doen met whey hydro bij het opstaan en voor de training, of na de training en moet het uberhaupt wel bij het opstaan?

En dextro moet wel na de training direct?

Ik doe nu altijd voor training (1uur ervoor) grootte maaltijd met veel koolhydraten als brinta brood en kip melk halfvol.
    en dan half uur na training (omkleden fietsen shake maken) whey shake met melk en dextro.

Ben benieuwd alvast bedankt!

Quote vanuit een ander topic.

Originally posted by okidoki71 View Post
    Het duurd ongeveer 45 minuten tot een uur voordat de eiwitten verteerd worden in rust, bij een activiteit zoals je training kan het 2 keer zo lang duren en dat is precies wat je wilt, eiwitten in je anabole fase na je training.
    Voor de training dus.

Comment

Waarom zeggen sommige dan na de training?

en hydro ook bij het ontbijt nemen?

Comment

Whey Hydrolisaat is de snelst en best opneembare whey proteine met de hoogste biologische waarde.
        Wat je het beste kan doen is de Whey Hydrolisaat smorgens nemen met water ipv met melk.
        En na je training ook met water.
        Als het goed is heb je ook al een goede maaltijd genuchtigt zo een 1,5 a 2 uur voor je trainen waar je dus even op kan teren.
        Face your demons...........

Comment

interessant topic spieren vragen pas eiwit paar uur na training?
          De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Spierpijn komt ook pas later dus lijkt me logische.
            Eerst je glycogeenvoorraden weer bijvullen.

Comment

niet alles in de wereld is logisch dus dat vind ik niet echt een onderbouwing

Comment

Daar heb je gelijk in.

Comment

las je een goede volwaardige maaltijd neemt een anderhalfuur voor het trainen. dan zijn er tijdens en na je training nog genoeg voedingsstoffen en aminozuren beschikbaar voor je anabolic window.

je kan dan met een gerust hart de shake na je training nemen. en dan een half uur later krijgt je lichaam nog een verdere toevoer van aminozuren van de whey die je direct na de training gemomen hebt. en als je dan thuiskomt, dan eet je weer een volwaardige maaltijd. waardoor ook de komende uren je lichaam voorzien is. (voor zover ik weet gaat je lichaam een aantal uur efficienter om met voeding na de training)
                  ---------------------

Je kan beide manieren testen. en kijken of je een verschil merkt. Of de helft vooraf en de andere helft van de whey achteraf nemen. Ikzelf blijf bij een flinke maaltijd vooraf, en een 40g dextro + 40g whey direct na de training.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X