Hoe droger te worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe droger te worden

hallo allemaal ik wil iets droger worden hoe moet ik dat doen kan ik dat doen door iets meer herhalingen te maken plus cardio maar cardio zal moeilijk worden ivm scheenbeenontsteking wat nu te doen om toch droger te worden.
    of zijn er ook pilletjes of suplumenten voor

Droger worden hangt volledig af van uw dieet en cardio,oefeningen van meer setjes of herhalingen bestaan niet om droger te worden, kabeloefeningen kunnen wel helpen meer defenitie te krijgen.

grtz
    stil growing

Comment

Dieet zal je op het moment het meest helpen.

Je zou een uur of wat later pas na een training kunnen gaan eten. Je lichaam gaat dan een beetje naverbranden. (het aanwezige vet word gebruikt als energie) Een nadeel is dat je waarschijnlijk ook minder Spiermassa aan zal zetten, maar je zal zeker wel meer verbranden.
      I live to end the game

Comment

Het aller belangrijkste kun je gewoon doen en dat is een goed dieet volgen.
        Eiwitten omhoog, koolhydraten omlaag.

Wat betreft trainen is het inderdaad meer setjes en meer herhalingen.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

jup zo iets heb ik ook gedaan ging heel snel gewoon kip vis en groenten en ik viel heeeeeeeeeeeeel hard af setjes evenveel maar dan 15 to 20 hh ip 6-10 maar nam wel een ontbijt me kool hydraten zodat ik energie had om te trainen maar na 6 weken was ik al aardig moe
          "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X