Nox3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nox3

Heeft er al iemand nox3 genomen,zo ja .
    Wat denk je van dit produkt

Ik ken het niet , maar als het een prohormoon is weet je mijn standpunt : " AFBLIJVEN "

Comment

NOX 3 is geen pro hormoon, het zorgt dat er meer zuurstof en de voeding direct naar de spieren gaan met als gevolg een serieuse pomp en betere spieropbouw. Ik heb het nog niet gebruikt maar mijn trainingsmaat wel en was er zeer tevreden over, is ook niet echt duur dacht ik, iets van een 50-60 euro voor 1 maand.

grtz
      stil growing

Comment

Heb het ook nog niet gebruikt
        Maar zou idd. dienen voor superpomp tijdens de training
        verhogen van opname van proteinen en koolhydraten
        verhoogt tevens zuurstof opname.

Comment

Klinkt niet verkeerd... Ken het zelf echter niet.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik geloof dat de werkzame stof arginine heet en dit kun je weer gewoon bij de reformwinkel halen
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

ik heb laatst hierover een artikel gelezen in sport en fitness daarin stond dat nitride oxide de te gebruiken suplement van 2004 zou gaan worden. het was het tijdperk creatine ver voorbij.
              ja of dat waar is

maar ik dnek wel dat er een kern van waarheid in zit maar of je het nou kunt beschrijven als dynamiet voor in de spieren?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X