Puisten van supplementen?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Puisten van supplementen?!

Even een vraagje.

Ik ben nu 3 weken bezig met een nieuw schema en ben ook begonnen met het gebruik van meer dan alleen whey shake na mijn training.

Nu ben ik dus 3 weken ook goed aan het eten en daarbij zit in mijn schema whey proteine bij het ontbijt (7 dagen in de week). whey proteine na het trainen (ma-di-do-vr), 2 creatine pillen een half uur voor het trainen en 2 pillen gelijk na het trainen (ma-di-do-vr) en elke avond voor het slapen gaan gebruik ik een bak kwark en een glas met GABA daarin opgelost (7 dagen in de week).

Sinds een paar dagen merk ik dat ik last krijg van puistjes. nu is dat al enige tijd geleden dat ik daar last van had (ben nu 24) en weet dus wel zeker dat het door 1 van deze middelen komt.

Nu mijn vraag: Heeft iemand enig idee welke van de 3 middelen hiervoor kan zorgen? Nu moet ik er ook even bijzeggen dat op ongeveer 4gram per kilo lichaamsgewicht eiwitten binnenkrijg per dag. misschien speelt dit ook een rol, maar kon er niets over vinden.

Alvast bedankt

Je hebt het helemaal juist, het komt door je hoge eiwit innamen, dit betekent gewoon dat je lichaam nog niet je 1kg/4g eiwitten aan kan.

Verlaag dus je eiwit innamen en bouw dit langzaam op.

oowhja je kan biergist nemen om het een beetje tegen te gaan.
    Calisthenics / Street workout

Comment

GABA: GABA - Dymatize

Maakt het vinden wat makkelijker, enige die ik zo met google vond waren tabletten voor het verminderen van stress

Gives Happy Dreams! xD

Comment

Enig idee hoelang het duurt voordat je lichaam aan die 4g per kilo is gewend?

Comment

nee geen idee. maar ik weet wel heel zeker dat jij zoveel eiwitten absoluut niet nodig hebt. en je lichaam gebruikt het meerendeel toch alleen maar als brandstof bij zulke hoge innamen.

Doe gewoon eens lekker een aantal stapjes terug en ga 2.5g per kg lichaamsgewicht nuttigen. en de kcal die je dan minder binnenkrijgt als nu vul je op met vetten en koolhydraten. Je eiwitten een beetje opvoeren kun je later altijd nog doen.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Van de regen in de drup dynobet.

Als je zoveel eiwitten neemt dan wordt het merendeel als energie gebruikt, KH en vetten dus niet?
            300gram eiwitten is niet zo veel.
            En als hij 4gr per kg VVM neemt is het slechts 258gram eiwitten. Dus waar hebben we het over.
            Meer van belang is hoe de rest er uit ziet en wat zijn doelen zijn.

Gluiperd wat zijn je verhoudingen in je voeding verder? Op hoeveel kom je dan uit totaal?
            Lijkt er wel op dat je in totaal, als je al op 300gr eiwitten zit, veel te hoog zit voor jouw gewicht.

Die puistjes zijn tijdelijk, gaat vanzelf weer over.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

En drink je genoeg water? Ik had jouw probleem eerst ook, maar ben toen meer gaan drinken. Minimum van 1.5-2 liter water wordt altijd geadviseerd, ik kom zelf makkelijk aan de 4-5 liter op een dag.

Comment

Het kan ook liggen aan een soort van alergische reactie zijn, wat bij mij het geval was bij het eten van kwark. Ik heb kwark een tijdje uit mijn schema gehaald en de puisten zijn hierna zo goed als verdwenen. Ik heb kwark nu niet meer in mijn schema maar in de plaats een casseine shake.
                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                  Het kan ook liggen aan een soort van alergische reactie zijn, wat bij mij het geval was bij het eten van kwark. Ik heb kwark een tijdje uit mijn schema gehaald en de puisten zijn hierna zo goed als verdwenen. Ik heb kwark nu niet meer in mijn schema maar in de plaats een casseine shake.
                  Hoeft geen allergische reactie te zijn, eerder dat je moet wennen aan de hoeveelheid eiwitten, een bakje kwark is namelijk ook al 50 gram eiwitten extra.

Comment

Die puisten komen van die slechte klote Whey van de Tuinen Jeroen, moet je daar nu helemaal een topic voor openen? Koop gewoon dezelfde als die Youri en ik gebruiken.

Trut!
                    How you like them apples?

Comment

@ Marnop:

huidige schema heeft de volgende waarden.

Ew = 240g
                      KhD = 242g
                      V = 89g

Kcal = 2900

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X