Welke creatine?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke creatine?

Beste mensen,

Ik ben nu ongeveer 2 jaar aan het trainen en vind dat het wel eens tijd wordt voor meer dan proteine shakes. Ik wil dus beginnnen met creatine alleen weet ik echt niet welke ik moet kopen,gebruiken..

ik ben 1,96 lang en weeg 85kilo!
    Mijn doel is om breder te worden en de spiermassa te vergroten Oftewel dat me lichaam een mooiere vorm krijgt met vollere spieren!

Bedankt alvast, Bram

Als jij al 2 jaar serieus traint en nog maar 85kg weegt dan doe je iets fout
    Ga eerst maar eens een lekker voedingsschema opstellen, en de stickys doornemen.

Eiwitshakes en creatine zijn gewoon toevoegingen, het is echt niet dat je daardoor ineens vooruit vliegt..
    19j - 1.96m - 105kg
    Train harder, grow faster

Comment

ethyl ester schijnt het beste te worden opgenomen en heeft de minste bijwerkingen

Comment

Originally posted by derek93 View Post
        ethyl ester schijnt het beste te worden opgenomen en heeft de minste bijwerkingen
        Ik heb gehoord dat het een fabeltje is. Creatine ethyl ester wordt namelijk omgezet in creatinine en dat breekt het lichaam meteen af.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Ik had een tijdje geleden dezelfde vraag gedeponeerd. Algemene consensus... gewone standaard mono hydraat proberen. Doet die niks, dan kan je altijd nog de Ethyl Ester proberen
          Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sandk View Post
            Als jij al 2 jaar serieus traint en nog maar 85kg weegt dan doe je iets fout
            Ga eerst maar eens een lekker voedingsschema opstellen, en de stickys doornemen.

Eiwitshakes en creatine zijn gewoon toevoegingen, het is echt niet dat je daardoor ineens vooruit vliegt..
            Als je niet groter bent dan 1.75 dan vind ik dat wel meevallen hoor...
            Zijn er genoeg die 1.70/1.77 lang zijn en niet meer dan 80/85 kg wegen
            en er uit zien als een beest
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

hij is 1.96 -> check startpost.
              na 2 jaar 85 is dus weinig. Of hij moet echt mega ripped zijn.
              Fear is the mind killer

Comment

Eerst zorgen voor een goede basis, en dat is de voeding. Als je nauwelijks groeit zul je dat eerst in de voeding moeten zoeken voordat je overgaat op supplementen. Wanneer jouw voeding op orde is kunnen suplementen misschien iets voor jou betekenen.
                Ik zou gewone creatine monohydraat gebruiken. Creatine is creatine en alle andere toevoegingen zijn luxe en verkoperstactieken, naar mijn mening. Misschien dat het een fractie beter wordt opgenomen dan de monohydraat vorm maar je betaald er ook voor. Een schepje extra creatine monohydraat en je bent vele malen goedkoper uit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X