wat is jullie mening- ervaring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat is jullie mening- ervaring

Ik fitnes nu ongeveer 4 maanden en doe dit serieus dus niet even snel maar gewoon goed trainen eten enz. Nu ben ik vanplan om vanaf 11 september een nieuw training schema te gaan gebruiken ook wel een M-OT schema genoemt maximum overload trainen ( pomp schema) zeggen ze ook wellis dit houd een alles 1 opwarm set en vervolgens 2 setjes met maximaal 6 herhalingen zo zwaar als je kan de oefening moet wel nog goed uitgevoerd worden dus zorg wel dat ik me oefeningen goed blij doen!

Mijn doel:
    Deze winter flink groeien! En er goed uitzien vervolgens in de zomer

Mijn gegeven:
    Lengte: 1,85
    Gewicht: 77,1
    Vet 14,7 %
    Leeftijd: 18

Trainings schema:
    Om het kort te houden zoner alle oefeningen erbij te plaatsen
    Maandag: borst en cardio 15min
    Dinsdag: benen + buik
    Woensdag: rug en cardio 15 min
    Donderdag: schouders+buik
    Vrijdag: biceps triceps

Buik word niet getraind via M-OT manier maar 150 herhalingen verdeeld over me buikspieren.

Mijn voeding:
    7:30 brinta 40 gram 250ml melk, stukfruit
    10:00 2 boterhammen pindakaas/kipfilet
    12:00 4 boterhammen pindakaas/ kipfilet
    14:00 zilvervlies rijst met 2 eieren en groenten geroerbakt
    16:00 2 boterhammen pindakaas/kipfilet
    17:30 avond eten volgens mijn moeder
    20:00 magere kwark 450 gram

Dit komt in het totaal ongeveer neer op 2600 kcal.

Nu vroeg ik me af of dit te combineren was met een shake
    Het antwoord hierop weet ik al dat is ja
    Maar welke shake?
    Wheigt gainer of whey shake
    En wat kan deze shake dan voor mij beteken

Graag zou ik hierop een antwoord willen

met jouw lengte en gewicht heb je meer kcal nodig om aan te komen. als je niet meer wil of kunt eten, zeker een weightgainer nemen. OF meer eten, en een whey shake.

Comment

Wat raad je aan op welke tijden zou ik meer moeten eten en wat want eerst ad ik meer boterhammen alleen toen werd er gezegd dat ik tevee boterhammen ad dus ben ik rijst met ei gaan eten inplaats van dat
      Mvg rob

Comment

Bij je ontbijt wat meer eten en doe daar een gekookt ei bij.
        de rijst van 1400uur naar 1200uur, je kan ook de rijst om 10.00 uur nemen en dan om 1400uur pasta met kip of vis nemen.
        De shake moet je zelf weten welke je neemt als je maar direct na je training een whey shake neemt. Je kan ook de dag na de training nog voordat je ontbijt een whey shake nemen, dan douchen, kleden enz en dan ontbijten.
        Als je moeite hebt om erg veel te eten en je wil toch aanvullen dan kan je denken aan een weight gainer. Maar die kan je zelf ook maken met brinta en banaan door je shake te gooien.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Was nog vereten, ik denk dat jouw schouders met dit schema flink gaan voorlopen op de borst straks.
          Als je de schouders na borst doet en dan op de donderdag benen doet, dan doe je rug op de dinsdag en heb je woensdag als herstel en rust dag.
          Dan pak je- of spreek je- nog maar 2x je schouders aan ipv 3x per week.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Goede tip had ik zelf nog niet aan gedacht dat ik me schouder te zwaar belaste
            De etens tips zijn goed maar ben student dus moet we gemakkelijk kunnen eten op school zoals brood enz
            . Mvg rob

Comment

begin sochtends bij het opstaan dan met:
              600ml halfvolle melk
              100g havermout
              1 banaan
              30g whey
              (in de blender). een goede zelfgemaakte gainer. met veel vitamines, complexe koolhydraten, snelle en langzame eiwitten etc. een heerlijke combo als ontbijt. als je eiwitbehoefte erg hoog is, kun je hier nog een 250g magere kwark bij weglepelen.

je hebt dan al een sterke basis van een 1000 kcal als ontbijt gehad, met een hele berg aan eiwitten. als je zo je dag begint, dan is het al een stuk makkelijker om aan je kcal en eiwitten te komen.

verder kun je tussen de middag brood met kipfilet/kalkoenfilet eten. en wat gekookte eieren meenemen. En thuis na de training gewoon door blijven eten tot je aan je kcal komt.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Bedankt voor de tip is idd een sterk ontbijt! Hoeveel kcal per dag zou ik moeten hebben?
                Om flink te kunnen groeien? 2000? 3000? 4000 of nog meer?

Comment

Ik schat zo tussen de 3250 en 3500kcal. (kan ook iets meer of minder zijn, afhankelijk van je lichaamstype, en je activiteit) Je zult het echter zelf uit moeten proberen. Als je tussen de 1,5 a 2,0kg bijkomt in een maand, zit je goed. Red je dat niet, dan zul je iets moeten verhogen (250kcal ofzo) en uiteraard moet je het iets verlagen als je teveel bijkomt.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

begin gewoon lekker voorzichtig:
                    een 3500 op trainingsdagen, en een 3000 op rustdagen.
                    doe dit een maandje en kijk wat er gebeurd met je lichaam, kracht en/of gewicht.

Je kan dan kcal aanpassen afhankelijk van de resultaten. ik persoonlijk mik op ongeveer een kilo per maand aan te komen. Kom ik veel sneller aan, is het grotendeels toch geen spiermassa, maar vetmassa. en verlaag ik mijn kcal inname met 100-200. en kijk het opnieuw een maandje aan.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Bedankt! Dan zulle we het aan komende maand is bij gaan houden!
                      Over whey shakes weer even er zijn zo verschrikkelijk veel merken dat ik er niet meer uit kom welke is nu goed? Kunnen jullie me er een aanraden?

Comment

clean and press

Ik weet dat dit niet veel met deze discussie te maken heeft maar,...

is 45 kg veel voor clean and press?

Comment

Houd eens op met die rare topic hijacks van je. Leuke eerste twee posts zeg.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ZOMG. 2 out of 3 strikes for a ban?
                            Fear is the mind killer

Comment

Ok weer terug naar de vraag want welk merk verkoopt goede shakes want dit is echt een raadsel voor mij!
                              Last edited by 1992rob; 05-10-2010, 15:29.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X