Creatine Strong Matrix 7?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine Strong Matrix 7?

Hmm ik vond net deze creatine..

voor 15,95 deze week in de aanbieding, het lijkt me beter spul dan monohydraat als je het doorleest. Iemand verder bekend met dit merk en heeft misschien eventuele op en aanmerkingen.. Of dit een beetje goed spul zou zijn of ? Ik had het namelijk nog niet eerder gevonden op de xxl site, dus vandaar mijn vraag of iemand anders dit kent of eerder heeft gebruikt .

Creatine Strong Matrix 7 van Olimp - XXL Nutrition
    "Straight outta gym"

Beter dan monohydraat? Leuk hoor die varianten, maar je betaald er ook flink voor. Neem gewoon monohydraat en laat je niet het geld uit de zak kloppen.
    Vooral niet als dit als argument wordt gegeven:

"Orotate is a precursor of RNA – a compound which mediates anabolism of muscle proteins at the stage of the process called translation."

Niet onwaar, maar die translatie beinvloed je niet door orotaat(zuur) als suplement te gebruiken. Het lichaam maakt een groot deel, en de rest zit in de voeding. Zeer waarschijnlijk zit in een whey shake al een dosis.

Naar mijn mening, een verkooptrucje (één van de vele!!)

Comment

Naja het is maar 1 euro duurder met deze weekaanbieding en goed voor ongeveer 2 maanden. Zolang zou ik anders ook met 500gram monohydraat doen denk ik.

Ik weet eigenlijk ook niet wat er is met het vocht vasthouden bij deze variant..

Bedankt iig voor je reactie
      "Straight outta gym"

Comment

Voor 1 euro meer zou ik het wel gewoon eens proberen, anders gewoon mono nemen
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

1 euro meer....... de hoeveelheid creatine in totaal is een stuk minder. Je kunt je afvragen of je dan ook een gelijke hoeveelheid creatine in jouw fosfaatpoel krijgt.
          1 pil bevat 1,2 gram creatine verbindingen, dus 2,4 gram per dag. Met de molmassa`s kun je eenvoudig berekenen hoeveel creatine je daadwerkelijk binnenkrijgt. Ik denk dat je sowieso in verhouding veel meer kwijt bent dan die 1 euro extra.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
            1 euro meer....... de hoeveelheid creatine in totaal is een stuk minder. Je kunt je afvragen of je dan ook een gelijke hoeveelheid creatine in jouw fosfaatpoel krijgt.
            1 pil bevat 1,2 gram creatine verbindingen, dus 2,4 gram per dag. Met de molmassa`s kun je eenvoudig berekenen hoeveel creatine je daadwerkelijk binnenkrijgt. Ik denk dat je sowieso in verhouding veel meer kwijt bent dan die 1 euro extra.
            tjah ze beweren dat het beter zou zijn dan monohydraat, maar ik heb weinig tot geen verstand van creatinegebruik tot zover, dus vandaar mijn vraag naar advies enzo . Verder ben ik denk ik niet zo weg van vocht vasthouden weet niet hoeveel kg dit ongeveer is. Er stond bij monohydraat 0,5-2,0kg de eerste dagen.
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
              tjah ze beweren dat het beter zou zijn dan monohydraat, maar ik heb weinig tot geen verstand van creatinegebruik tot zover, dus vandaar mijn vraag naar advies enzo . Verder ben ik denk ik niet zo weg van vocht vasthouden weet niet hoeveel kg dit ongeveer is. Er stond bij monohydraat 0,5-2,0kg de eerste dagen.
              Ik las enkele dagen geleden nog iets over het vocht vasthouden bij creatine. Het kwam erop neer dat één van de manier waarop creatine bijdraagt aan extra spiergroei een gevolg zou zijn van vocht vasthouden... Dit zou druk uitoefenen op de cellen en hen zo dwingen om te groeien...
              Of het klopt weet ik niet, in het artikel stond het toch wel geloofwaardig beschreven, maar vind het niet terug.
              @ ketIF

Comment

Dat is een discussie punt, spiegroei gebeurt door myofibrilaire hypertrofie. Maar kun je ook de myofibrilaire hypertrofie stimuleren door het celvolume te vergroten?

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                  Dat is een discussie punt, spiegroei gebeurt door myofibrilaire hypertrofie. Maar kun je ook de myofibrilaire hypertrofie stimuleren door het celvolume te vergroten?
                  Inderdaad, lijkt me een zeer interessante discussie. Ben alleen druk met leren nu, ik join morgen met zoeken
                  "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X