juiste keuze

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• juiste keuze

hallo,

na mezelf net te hebben voorgesteld op het forum mijn eerste berichtje hier. Ik ben vorige week begonnen met krachttraining (3x in de week). Ik heb een goede basisconditie (hockey en roeien). Ik ben 2.00 meter lang en weeg 75 kg. Eigenlijk ben ik heel gezond maar ik wil het nu eens doorzetten om toch eindelijk eens een wat beter postuur te krijgen. Ik ben eigenlijk mijn hele leven al redelijk dun. Mijn doel is om (spier)massa op te bouwen. Nu vraag ik me af of het verstandig is om voedingsupplementen te gaan gebruiken (bv whey poeder of een weightgainer) naast mijn gewone voeding. Ik probeer ook veel te eten alleen heb ik de pech dat ik niet vaak veel honger heb. Regelmatig eet ik dus ook tegen mijn zin. Vandaar ook mijn idee van supplementen. Is dit een goede keuze? Is een whey shake na de training voldoende of zijn er andere middelen die het doel beter dienen? Of is het misschien wel verstandig er helemaal niet aan te beginnen?

Ik hoor graag julie reacties

Thomas

Welkom.

Ik zou de zomersticky eens lezen in de sectie "Leesch Dit Eerscht!" en daarna een voedings- en trainingsschema maken. Die dan ter controle hier posten.

Supplementen zijn alleen maar een toevoeging op je voeding. Als je voeding in orde is worden de meeste commerciele supplementen overbodig.

Succes.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Klinkt heel hard maar gewoon eten of je nu zin hebt of niet, als je resultaat belangrijk vind. Kan je dat niet aan, moet je misschien toch overwegen om iets anders te gaan doen. Eten is nu eenmaal ontzettend belangrijk in deze sport. Je bent inderdaad wel gevaarlijk dun man voor je lengte.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Supplementen zijn een aanvulling, als je voeding op orde is
        kun je overwegen om aanvullen wat kcal binnen te krijgen

Ik zou je enkel een weightgainer aanraden, daar zit ook al eiwit in.
        Whey heb je niet direct nodig als je massa wilt aankomen.

Je primaire doel is gewicht aankomen

Kijk eens naar serious mass, daar zitten goede kcal in en niet teveel suikers
        De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X