wat is beste om te gebruiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat is beste om te gebruiken?

halo,

ben 181cm, 73kg, 6% vet, en train nu al zeker 6 maanden heel serieus (hiervoor, 67kg).
    train 6x in de week, ik doe nog alleen bovenlichaam omdat ik ook nog hardlopen doe. ik train 2x elke spiergroep (borst/tr, rug/bi en schouders/buik). ik train heel veel met supersets en doe dat 4 sets. (heerlijke trainingsmethode).

ik heb een keertje een pre-workout gebruikt en dat ging opzich wel goed.
    mijn vraag is welke supplementen jullie aanraden om erbij te gebruiken en waarom (ik ben nu natuurlijk aan het voorbereiden op de zomer) dus heb nog 5 maanden.

gr T

Zelf gebruik ik Whey Gold, prima spul.

Comment

Crack of Superpump250 : Pre-workout meer kracht, focus en pomp in je spieren daar doe je het voor
      Whey: Aanvullende eiwitten
      Omega 3: Goed voor concentratie, cardiovasculair stelsel, spiermassa winst en vetverlies.

Meer heb je echt niet nodig...misschien casseine shakes hoor dat Dynobet deze neemt omdat het de traagste eiwitten zijn om te verteren. (Afgifte tijdens de nacht) maar kwark/plattekaas 0% vet kan ook hoor.

Comment

Originally posted by Domenique View Post
        Crack of Superpump250 : Pre-workout meer kracht, focus en pomp in je spieren daar doe je het voor
        Domenique ben jij een beetje bekend met pre-workout supps, zoja ken je Unleash! V3 en is dit vergelijkbaar met Crack of Superpump 250?
        "Straight outta gym"

Comment

Ik heb al heel wat pre-workout supps gebruikt maar Unleash V3 nog niet .
          Moet zeggen dat Crack je veel energie geeft en doet wat het zegt.
          Superpump250 met eventueel Size-On stack (beide van Gaspari nutrition) geeft je ook goede focus en goede pomp, had al tijdje geen pre-work out genomen en met Sumperpump250 ging ik hard, volgende echt de juiste spierpijn en wist dus dat ik goed had getraint ! Zowel Crack als Superpump250 zijn aanraders. Ik zal Unleash V3 in de toekomst eens proberen. Maar Crack/Sumperpump250 zal je niet beklagen Geen crash niks

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X