Pré en Post Workout: Het is een jungle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sf01 View Post
    @Marnop omdat Whey heel even flinke amino boost geeft en daarna weg is.
    Kun je dus beter gelijkmatigere afgifte hebben die de hele nacht meegaat.
    .

Die amino's zijn niet weg he, het is geen dextro.......je slaat ze(wat extra is) op in je vrije aminopool voor een groot deel en dat wordt ook de gehele nacht gewoon afgegeven zover je ze nodig hebt.
    De aminoboost geeft een leuke GH verhoging en beter herstel en dat is wat je wil.
    Je kan ook eerst een whey shake nemen en daarna nog een shot casseïne.
    Of ipv whey gewoon amino's en BCAA's en daarna de casseïne.
    Maar kwark nodig....nope.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
      snappie?
      Top!!! Ikke snappe. Hier heb ik wat aan!
      Ga ik toepassen en laat je in deze topic weten hoe ik erop reageer.

Comment

PS hoeveel maizena moet ik in de shake doen?
        Kan ik de whey's beter omdraaien? Dus Whey Delicious om 15.00 uur en Syntha 6 om 21.00 uur vanwege de snelle en langzame eiwitten?

Comment

Heb het ergens al gelezen, namelijk 50 gram bij 40 gram whey en 250 ml water. Heb whey Delicious en Sentha 6 omgedraaid, verder het schema aangepast zoals mij dankbaar is aangegeven door melvinafca.

Comment

Kwark of Micellar Caseine lijkt mij ook beter.

Comment

Die 9 uur shake kan je helemaal weglaten.

maizena 50 gram geloof ik moet je zelf ff opzoeken,

Comment

Originally posted by El Stino View Post
                PS hoeveel maizena moet ik in de shake doen?
                Kan ik de whey's beter omdraaien? Dus Whey Delicious om 15.00 uur en Syntha 6 om 21.00 uur vanwege de snelle en langzame eiwitten?

Whey ca 40 gr direct na de training met ca 50 gr maizena
                syntha 6 kan je in de ochtend nemen en in de avond, ideale mix van snelle en tragere eiwitten. imo beter dan kwark.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@Marnop. die amino's verdwijnen wel degelijk.
                  Er zijn zat van die weergaves over de afgifte van amino's van whey te vinden.

Whey geeft snel hoge piek en vervaagt daarna. Precies waarom whey enkel bij ontbijt en bij training nuttig zijn. Omdat je dan meer vrije amino's nodig hebt.

Het is juist andersom... dextro gaat niet weg. Dat wordt opgeslagen in glycogeen.
                  Vrije amino's blijven juist minder lang beschikbaar.

Als wat jij zegt klopt.. zou je al helemaal VOOR de training whey moeten nemen, en niet erna. Je vrije amino's blijven immers dan toch lang genoeg beschikbaar... en er kan een aanspraak op gedaan worden wanneer nodig is.
                  Sterker nog... whey zou dan helemaal overbodig worden. Gewoon veel eiwitrijk eten... en je amino poel zou gewoon vol blijven... met maaltijden na het trainen wordt dit dan weer aangevuld.

Maar snap wel waarom jij dan whey neemt voor het slapen gaan. Als dit je redenering is.
                  Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                    Die 9 uur shake kan je helemaal weglaten.

maizena 50 gram geloof ik moet je zelf ff opzoeken,
                    Dus na mijn avondeten van 18.00/19.00 uur alleen nog om 21.00 uur kwark? Verder niets meer voor het slapen?

Comment

Dus na mijn avondeten van 18.00/19.00 uur alleen nog om 21.00 uur kwark? Verder niets meer voor het slapen?
                      Het was een vraag jongens. Moet ik dus na het avondeten alleen nog kwark eten en verder niets?

Comment

Het was een vraag jongens. Moet ik dus na het avondeten alleen nog kwark eten en verder niets?
                        dat licht eraan.
                        wanneer je nog niet genoeg kcals hebt gehad zul je nog wat moeten eten anders is het prima zo.
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X