voedings suplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedings suplementen

Hallo mijn naam is harriet.
    ben een fanatieke hardloopster van 50+ ik had altijd een platte buik,maar sinds 2 jaar heb ik een vet buik gekregen. Ik probeer alles uit veel buik oefeningen,weinig snoepen. wel ontbijtkoek. suplementeer,met groene thee caps. en aminozuren,arginine,glutamine, ook is mij aangeraden dhea te nemen,maar het lijkt dat ik hier juist dikker van wordt,? kan dat?gebruikte het 5 weken. ben gestopt 2 weken geleden omdat ik te zwaar werd.Ik eet veel fruit groente,vis,kipfilet 2x per week +ei 2x per week 2 eieren,brood pastas en aardappelen. wat moet ik nog meer doen of laten om de buik weer strak te krijgen? dank jullie wel. harriet

Effe de stickies lezen onderhoud uitrekenen. Er afhalen wat je nodig heb om af te vallen en klaar

Comment

van buikoefeningen krijg je geen strakke buik. Enige wat helpt is vet kwijtraken.

Komt dus inderdaad toch snel uit op: onderhoud uitrekenen en eetschema opstellen.
      Alle informatie daarover kun je vinden in de stickies (rode onderwerpen) in het dagelijks voeding deel.
      Fear is the mind killer

Comment

Wanneer je 's avonds niets uitvoert kun je het best een KH arme salade met noten/eieren/vis/vlees eten.

Veel fruit (fructose) kan er trouwens voor zorgen dat het vetverlies heel langzaam gaat.

Comment

50+? Dan zit de overgang je wellicht dwars. Je lichaam maakt helaas meer vet aan als je oestrogeenproductie stopt.
          Ik kan je niet zeggen of hier echt iets tegen te doen is, vraag me dat over 10 jaar nog eens.
          Wat ik wel denk, is dat krachttraining kan helpen.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Pasta en aardappelen willen nog wel eens een boosdoener zijn
            :: 1.82M :: 84 KG ::
            BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X