Het is misschien een open deur, maar hoe bepalen jullie de kwaliteit van voedingssupplementen? Wanneer is een supp nou kwalitatief goed en waarom?
Kwaliteit van voedingssupplementen
Collapse
X
-
Wat een vreemde vraag.. dit lijkt me toch wel logisch..
Uitwerking
Ingredienten
Verhoudingen
Gebruik van hulpstoffen
Smaak
Oplosbaarheid
Prijs
Etc etc..
Ik koop bijvoorbeeld geen Whey Concentraat meer.. omdat ik de kwaliteit hiervan inferieur vind aan die van Whey Isolaat. Puur omdat de verhoudingen van de Carbs, vetten en eiwitten niet optimaal zijn en ik er puisten van krijg. Waaruit ik kan herlijden dat er rotzooi in zit dat niet in mijn lijf thuishoort ander zou mijn lijf niet zo zijn best doen om het via mijn porien eruit te persen..
met Pre-workout shakes kijk je naar pomp, kracht, uithoudingsvermogen, feeling etc etc.. de ene is de andere niet en elke lichaam reageert er ook weer anders op."The only thing worse than failing is not trying."
-
Ik kijk persoonlijk altijd de reviews van gebruikers.
Want bij elk product staan verkoop praatjes zoals:
Exstreme krachttoename
Explosieve spiergroei ext ext blablabla Je zult nooit meer anders willlen enzovoort.
Het is vooral belangrijk wat goedverkoopt en welke producten goeie ratings hebben.
En de ingredienten uiteraard goed doornemen.
Persoonlijk zou ik dus na het ervarings verhalen van gebruikers laten afhangen of iets voor mij geschikt ja of te nee.
Bij bodystore.nl hebben ze een revieuw pagina bij elk product weet niet of dit bij alle suplementen sites het geval.
Comment
-
Voor de eiwitten van Body En Fitshop gebruiken wij Volactive en voor de Isolaat Carberry. Betere kwaliteit kan je niet vinden voor je eiwitten.
-LeonBODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment