Glucosamine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Glucosamine

Eerder zijn er al discussies geweest over vitamines en andere supps. Sommigen wilden alleen maar een merk produkt en anderen, waaronder ikzelf, haalden bv bij het kruidvat.

Ik had altijd glucosamine van het kruidvat waar ik 2x de geadviseerde dosis van nam.

Sinds een aantal weken heb ik Ultimate Glucosamine + chrondroitin & vit.c van protech. Ik moet eerlijk zeggen dat dit veel beter bevalt. Waar ik voorheen na het trainen een paar dagen extra last had heb ik dat nu bijna niet meer.

Binnenkort ga ik ook de vitamines van protech proberen en ben heel benieuwd of ik daar ook verschil mee ga merken. Heb nu de multi vitamine voor sporters en de vit.c 1000mg van het kruidvat.

Ja real1972 je had gelijk...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Beetje reclame maken voor real mag!!!
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Heb inderdaad de supps bij real vandaan dat klopt. Zat ook nog eens een geweldige service bij.

Maar serieus dit is niet bedoeld als reclame hoor..

Greets...

Comment

Ik vind het tof dat je al eerlijk bent over het product en over de werkzaamhied t.o.v. kruitvat.

daarnaast dank u voor de reklame

maar ik weet dat als je het niet zo menen dan zou je het ook niet zeggen.
        verder is protech over het algemeen hoger gedoseerd dan andere merken sport supps.

Comment

Ben wel heel benieuwd of ik ook verschil ga merken met iets "simpels" als multi- en vit.c
          Kan het me slecht voorstellen eigenlijk maar ga het proberen om er zeker van te zijn.

Greets...

Comment

Heb zelf ook een hele tijd Kruidvat gepromoot. De multivitamine voor sporters en vitamine C1000 mg. heb ik tijden lang gebruikt.

Na veel gelezen te hebben ben ik toch overgestapt. Ik gebruik nu Solgar, als je een beetje op die site rondkijkt zie je waarom die vitaminepreparaten toch van hogere/betere kwaliteit zijn dan die van het Kruidvat. Moet er wel bij zeggen dat dezen ook stukken duurder zijn!!!

Ik kan nog niet zeggen dat deze beter zijn/werken dan Kruidvat, dat doe ik pas als ik het echt een tijd heb gebruikt.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

waarvoor dient glucosamine eigenlijk

Grtz
              stil growing

Comment

@Snipke; Glucosomine regenereert het gewrichtskraakbeen waardoor soepel bewegen mogelijk wordt gemaakt.

@Keepitreal; Deze supps zijn inderdaad een stuk duurder als bij het kruidvat maar als ze beter werken zoals dit al doet heb ik het voor over.
                Krijg zondag mijn vitamines en ben heel erg benieuwd of ik daar ook verschil mee merk. Kan het me niet voorstellen eigenlijk maar zal het wel zien..

Greets...

Comment

ik heb glucosamine van lucovitaal werk prima ,wel duur
                  "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Het grote verschil zit hem in de aantal werkende stoffen per mg.
                    alle goede stoffen of het nou vitamines zijn of eiwitten kosten gewoon geld.
                    je kunt 10mg pillen maken maar hoeveel mg goede stof zit er nou in per 10mg?

dat is nou het grote verschil met andere zoals kruitvat.
                    Niet dat het slecht is maar je zou er veel meer van moeten nemen om hetzelfde resultaat te behalen.

Comment

In dit geval wel heel veel meer want ik zat al op 2x de geadviseerde dosis...

Greets...

Comment

verglijk het maar als goed is staan doseringen op het potje!

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (real1972 @ Sep. 04 2004,15:00)]verglijk het maar als goed is staan doseringen op het potje!

Ben er mee begonnen nadat het potje van het kruidvat leeg was en dat heb ik niet meer...

Greets...

Comment

aha ja dan gaat het moeilijk he!
                            hehehehehehe

Comment

Inhoud Kruidvat Glucosamine:
                              Clucosaminesulfaat 750 mg
                              Chondroïtinesulfaat 250 mg

Hebben trouwens wel eens de Multivit Sport van Kruidvat vergeleken met vitamines voor sporters van één of ander merk gekocht bij de sportschool, zaten wel wat kleine verschillen hier en daar maar dat kwam qua dosering aardig overeen.
                              Vandaar eigenlijk dat we toen die van het Kruidvat zijn gaan gebruiken.
                              Maar ben benieuwd of er verschil merkbaar is.  

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X