noxipro dosering

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• noxipro dosering

hoi iedereen,

ik heb gisteren men pot noxipro aangekregen.
    men vraag is hoeveel schepen jullie nemen van noxipro ,
    er staat op 1 tot 2 scheppen dat is maar 6 of 12 gram lijkt me toch vrij weinig.
    grtz

Originally posted by gangsta View Post
    hoi iedereen,

ik heb gisteren men pot noxipro aangekregen.
    men vraag is hoeveel schepen jullie nemen van noxipro ,
    er staat op 1 tot 2 scheppen dat is maar 6 of 12 gram lijkt me toch vrij weinig.
    grtz
    Als beginner 1 schepje!!!

Ik dacht dat ik redelijk wat gewend was.. had al N.O. Xplode gehad, Pre-workout power, Superpump 250, jack3d.. en deze doseerde ik ook allemaal iets hoger.. dus ik dacht ach kan het wel hebben doe wel 3 scheppen noxipro..

FOUT!!!

Voelde me verre van prettig! Shaken, zweten, niet slapen, nerveus etc etc..

1 schepje is meer dan zat de eerste keer! Je kan later altijd nog verhogen naar 1,5/2
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

toevallig gister 2 scheppen noxipro genomen, na enkele weken 1 schep. halve nacht niet geslapen...
      dus gewoon bij 1 schep houden!

Comment

1 schep is gelukkig meer als genoeg bij dit spul.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

3 schepjes is echt de grens, 1 a 2 vind ik lekker

Comment

ik vraag me af wat er gebeurt als je de hele pot in een keer zou nemen

wie het uitprobeert, film het en post het hier
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

wahahahaha nou ik denk dat je weinig meer kan filmen, maar dat jij wordt gefilmd op weg naar het ziekenhuis

! schepje in het begin is prima, daarna kan je er twee doen, successsssssssssss

Comment

Wat doet het juist? Zorgt het alleen voor dat je meer zin hebt om te trainen of doet het echt iets qua spiergroei?

Als het alleen het eerste doet dan hoeft het niet voor mij, heb altijd zin om te trainen.
                Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  ik vraag me af wat er gebeurt als je de hele pot in een keer zou nemen

wie het uitprobeert, film het en post het hier
                  Daar moet natuurlijk een prijs op gezet worden.

Sponsors?
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                    Daar moet natuurlijk een prijs op gezet worden.

Sponsors?
                    50cents hier

Comment

Wat raden jullie aan
                      Jack3D of Noxipro?
                      Never send a boy to do a mans job!

Comment

ik voel geen flikker van noxipro
                        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Zat ff te googlen op NOXIPRO en kwam hieruit: Supplement Review: Noxipro - CTD Labs - Pagina 36 - DutchBodybuilding.com forum

Daar vind ik posts van leden zoals:

Dit had ik dus na 1x gebruik Noxipro of ik was horny as hell
                          30 min voor mn training genomen daarna nog keihard moeten pissen. Na mn training moest ik ook nog dus ik sta te pissen en een waanzinnig klein straaltje en kwantitatief weinig. Hield alleen nog aandrang en er kwam een shitload aan zaad uit wtf
                          grappig dat pisverhaal heb ik dus ook, maar nooit beseft dat het door de noxipro kwam (dom natuurlijk)
                          Je kunt het in principe gewoon non-stop iedere dag gebruiken, want er zijn geen ernstige bijwerkingen bekend. Alleen het zogenaamde speed piemeltje ervaren sommige mensen als nare bijwerking. Dat je hem dus niet omhoog krijgt zolang de 1,3D in je bloed zit. Misschien moet je het gewoon even testen en kortsluiten met je partner om awkward situaties te voorkomen.
                          Eergister voor het eerst genomen. Twee scoops gepakt en dat heb ik geweten. Ging als een bezetene door de gym. Tempo lag hoog, focus was enorm, veel energie. Helaas wel de halve nacht wakker gelegen.

Pomp etc.. weinig van gemerkt. Maar 'pomp' zie ik dan ook niet als iets nuttigs.

Pittige energizer dus. Volgende keer neem ik wat minder. Speed piemeltje ook ervaren.
                          ik koop wel een ander poedertje....aan een speedpiemeltje heb ik geen behoefte...mijn vrouw ook niet

Comment

heb het gistere voor de eerste keer genomen , 2 schepjes , voelde er vrij weinig van tijdens de training , had wel een crash , vandaag nog eens probere en hopen dat dit niet meer gebeurd.

Comment

Gebruik nanoproxil als prew.booster half uurtje na inname gaat je huid tintelen en kun je heel de wereld aan!
                              Constantia et labore

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X