Magnificent + Total Muscle Solution samen met andere sups

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Magnificent + Total Muscle Solution samen met andere sups

Op basis van de goede verhalen over deze combi heb ik besloten om dit te gaan gebruiken.

Nu is mijn vraag, ik gebruik nu elke ochtend 5 gram creatine, maar er zit ook creatine in TMS, wat is nu verstandig, gewoon s´ochtends 5 gram creatine blijven pakken?

En ik gebruik voor de training jack3d, is het nog verstandig om dit te blijven gebruiken of is dit overbodig?

Op trainingsdagen zou ik total muscle solution en magnificent nemen. In de ochtend tms, voor de training jack3d en direct na de training magnificent. Op de rustdagen neem je dan alleen je creatine. Super resultaten en zo doe je er ook nog eens heel lang mee. Knallen

Comment

Ik dacht zelf gewoon voor training TMS, direct na training magnificent en gewoon elke ochtend 5gram creatine blijven gebruiken, in tms zit slechts 1,5gram creatine en dan even tijdelijke stoppen met jack3d?

Comment

Originally posted by 2705 View Post
        Ik dacht zelf gewoon voor training TMS, direct na training magnificent en gewoon elke ochtend 5gram creatine blijven gebruiken, in tms zit slechts 1,5gram creatine en dan even tijdelijke stoppen met jack3d?
        Kan ook maar ik zou de creatine alleen op rustdagen nemen. De tms en magnificent bevatten echt genoeg volgens mij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X