Wat moet ik doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat moet ik doen?

hallo mensen..

Ik train nu ongeveer 2 jaar fanatiek en heb sinds kort een ''goed' voedings/trainingschema..

Ik train nu 4x per week.. op dit moment weeg ik 72kg en heb ongeveer een vetpercentage van 10procent.. Nu is mijn vraag.. Wat kan ik beter nemen een whey of een weightgainer? Ik wil wat sneller massa gaan pakken want de laatste tijd groei ik ondanks mn strikte trainings/voedingsschema niet veel en wil tog weer wat groeien maar dat lukt niet..

Nu weet ik niet wat ik beter kan kopen een weightgainer of wheyprotein?

Dank U!

gewoon voor de whey gaan en meer cal in je voedings schema gooien tot je weer snel groeit
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

groei je door de whey ook sneller? (natuurlijk wel met goed schema) of is het puur voor herstel

Originally posted by kabaffel View Post
      gewoon voor de whey gaan en meer cal in je voedings schema gooien tot je weer snel groeit

Comment

iemand??

Originally posted by Jarno08 View Post
        groei je door de whey ook sneller? (natuurlijk wel met goed schema) of is het puur voor herstel

Comment

Vaak zit het tekort in je voeding eerder in de eiwiiten. Koolhydraten haal je relatief gemakkelijk uit je voeding. Voldoende eiwit is een voorwaarde voor groei. Kijk anders eerst even goed naar wat je eet per dag. Zo heb je meer een idee waar je tekorten liggen en waar en hoeveel je moet toevoegen.

Comment

ik vind weightgainers persoonlijk onzin, een goede whey met een goed voedingsschema is genoeg om goed aan te komen.
            Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
            Doel eind 2015: 100kg
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

idd meeste weightgainers zitten vol suikers

ik gebruik 100gr brinta met 500ml melk als vervanger voor weightgainers
              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

persoonlijk groei ik goed met n weightgainer, uiteraard icm goede voeding.zoek een shake me lange koolhydraten en eiwitten. probeer het eens, mss pak je wel 3kg
                powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Let inderdaad wel op de suikers als je een gainer neemt. Je hebt goede met veel complexe koolhydraten en in verhouding ook veel eiwitten maar ook suikerbommen met bijna geen eiwit..

Comment

Stacker 2 Ultra Mass is wel een goede gainer imo hier zijn de ingredients ervan:
                    http://www.bestbuysupplements.nl/ima..._suppfacts.gif

Je kan het beste geen gainers kopen van nederlands makers is mij verteld omdat in nederland de controle niet zo streng is als op amerikaanse producten en dus bomvol met suikers kunnen zitten.

Comment

Een simpel recept voor een "weightgainer":

- giet een halve liter melk in een schudfles

- gooi daar 1 1/2 schep whey isolaat in

- doe 1 1/2 schep brinta erbij en gebruik daarvoor dezelfde schep

- schud de boel door elkaar
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Nu weet ik niet wat ik beter kan kopen een weightgainer of wheyprotein?
                        Ik denk dat je twee dingen door elkaar aan het halen bent.
                        Een whey proteïne is een bron van eiwitten. Het is bedoeld als aanvulling, als je uit je normale voedingsmiddelen onvoldoende eiwitten krijgt.
                        Een weightgainer is, zoals de naam al zegt, bedoelt om je zwaarder te laten worden ("to gain weight"). Het bestaat voor een groot deel uit koolhydraten. Vaak worden simpele suikers gebruikt, die snel opgenomen worden. Ook dit is een supplement, maar dan eentje die koolhydraten kan aanvullen als je uit je normale voedingsmiddelen niet voldoende koolhydraten krijgt.

Als je zwaarder wilt worden maar niet alleen maar vet aan wilt zetten, dan doe je er verstandig aan om je voedingsschema in z'n geheel aan te passen: meer eiwitten plus meer vetten plus meer koolhydraten. Zorg er in eerste instantie voor dat de verhouding tussen die drie ongeveer gelijk blijft aan je huidige voedingsschema. Waarschijnlijk hoef je dan niet eens je heil te zoeken in dergelijke supplementen.
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X