gebruiken Mammoth 2500

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gebruiken Mammoth 2500

Hey,
    Op de verpakking staat 235 gr per shake.
    Nou staat er dat de in houd 2,2 kilo is

betekent dit dat de mammooth2500 al binnen 10 shakes op is ?

ja dat klopt
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by RobbinS View Post
      Hey,
      Op de verpakking staat 235 gr per shake.
      Nou staat er dat de in houd 2,2 kilo is

betekent dit dat de mammooth2500 al binnen 10 shakes op is ?
      Je had deze vraag ook in je voorgaande topic kunnen stellen ipv er een nieuw overbodig topic voor aan te maken......onnozele vraag, kwestie van rekenen en zoals ik al in je vorig topic aanhaalde, zonde van je geld, ga gewoon leren eten........

.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

235 gram per shake? Is dat niet immens veel poeder ineens? Bij mijn shakes doe ik maximum 40 gram eiwitten in ofzo..
        RAW: 155 - 155 - 220
        EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Als je de dosering van de fabrikant aanhoudt ben je binnen 10 dagen door een pot van 2,2 kg heen. 4 maatscheppen is 235 gram. Het kan nog sneller. De fabrikant raadt 1 tot 3 shakes per dag aan.

Je kunt de Mammoth ook zelf doseren, afhankelijk van hoeveel kcal je extra wilt binnenkrijgen. Ik weet niet wat je weegt, maar als je 3000 kcal uit je normale voeding haalt en daar bovenop onderstaande shake neemt dan ben je al op de goede weg.

2 maatscheppen Mammoth (120 gram), 500 ml melk en 50 gram brinta/havermout = ongeveer 850 kcal.
          Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Het is een grote dosering wat je moet innemen maar je moet het niet gaan vergelijken met een whey shake, een weightgainer shake is altijd een groter shake vandaar dat de emmers ook groter zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X