T100 en gh simulator

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• T100 en gh simulator

heeft er iemand ervaring met het nemen van T100 en gh simulator powerfull?
    grts stino

Nooit van gehoord. Algemeen bekend is echter dat GH verhoging alleen zinvol is bij andere AAS, en voor naturels de werking zeer overtrokken is. Daarbij is het praktisch onmogelijk om GH via supplementen te stimuleren, en mocht dit al lukken heeft het weinig zin als je er geen anabolen bij neemt.

Even voor je jou informatie: Als je GH injecteert naast je anabolen, moet je dit minstens een half jaar nemen voordat je er uberhaupt wat van zal merken. Dan hebben we het hier over lichaamseigen GH. Hoeveel zin zal een supplementje dat GH voor 0,00000005% verhoogt (voor wel een half uur) dan hebben?

Beter bespaar je je het geld en ga je biefstuk, whey, creatine en melk kopen van je zuurverdiende geld.

[Einde pleidooi]
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Leuk verhaal op: USPlabs PowerFULL, 90 Capsules - Growth Hormone - HGH - Muscle Builders - A1Supplements.com
      Maar of het daadwerkelijk ook werkt...kan best net als veel andere middelen gewoon scam zijn.
      Het doet me verder denken aan een designersupp of ook wel prohormoon spul.

Sommigen werken, maar velen geven alleen de sides en werken verder niet.

Ee GH verhoging van meer dan 200% is natuurlijk wel erg lekker. Betere massa groei en betere fatloss. Zou een beetje in de richting van GHRP(inject peptide) gaan dan.

Kwestie van proberen om er achter te komen of het echt werkt of niet. Google het spul ook even en lees op de boards in Amerka wat mensen er daar van vinden. In Amerika proberen ze echt alles wat er op de markt komt. Als het werkt ook beter bij een shop in Amerika bestellen....betere doseringen dan hier.

succes.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik (leeftijd 33 jaar) heb ervaring met de T-100 van Olimp en de HGHup van Applied Nutriceuticals.
        De T-100 van Olimp vind ik een goede testbooster. Ik had meer energie en drive tijdens mijn trainingen en mijn libido was door de T-100 ook hoger.
        Met de HGHup (2 potjes) heb ik geen echte massa gepakt, werd hier alleen droger en 'harder' van.

Of een GH supplement (kruiden) je groeihormoonspiegel dusdanig kan verhogen dat je er spiermassa mee wint betwijfel ik. Een GH supplement kan wel op andere manieren je prestaties/fysiek verbeteren; beter herstel, betere nachtrust, verlaging vetpercentage enz...
        Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X