Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
klopt, alleen fruit erin gooien. geen bananen want dat schijnt slecht te zijn voor de mesjes. echt alleen voor het maken van sapjes. maar wel een top apparaat.
"No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "
Een blender van Philips is een eenvoudig apparaat. Het probleem is dat ie heel veel schuim maakt en alles kapothakselt. Daarnaast maakt hij een rotherrie.
Een Slowjuicer is een apparaat dat het sap uit de pulp wringt. En de temperatuur van het sap wordt niet hoog waardoor alle waardevolle stoffen intact blijven.
Lees aub even deze post Slowjuicer
Het apparaat is duur, maar het sparen waard
Een blender van Philips is een eenvoudig apparaat. Het probleem is dat ie heel veel schuim maakt en alles kapothakselt. Daarnaast maakt hij een rotherrie.
Een Slowjuicer is een apparaat dat het sap uit de pulp wringt. En de temperatuur van het sap wordt niet hoog waardoor alle waardevolle stoffen intact blijven.
Ja sorry hoor maar wat een slechte website, ik denk niet dat dit (die website en de manier waarop je het brengt) de juiste manier is om je product aan de man te brengen. Persoonlijk zou ik hier even wat meer aandacht aan besteden. Een gemiste kans.
On topic: Ook ik heb goeie ervaringen met spullen van Philips voor in de keuken!
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment