vraagje supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje supplementen

hallo ik had een vraagje,

Ik heb de ziekte van pfeiffer en dat zal eerst nog wel niet over gaan.
    ik heb dus totaal geen energie..
    Ik vroeg me af of er ook een supplement is zoals crack v3 waar je energie van krijgt echt veel energie en mischien nog dezelfde werking als whey heeft?

mvg

Whey is bouwstof om je spieren te herstellen.
    Crack is bedoeld om wat meer energie te krijgen tijdens je training en een wat betere pomp.

2 totaal verschillende dingen dus.
    Mijn ervaring met crack is dat je er een gigantische crash van krijgt als het uitgewerkt is. Wat voor iemand met pfeiffer echt niet handig is, want dan ben je dus na je training 2x zo erg naar de klote.

Ik zou het niet doen !

Comment

Originally posted by amazing View Post
      hallo ik had een vraagje,

Ik heb de ziekte van pfeiffer en dat zal eerst nog wel niet over gaan.
      ik heb dus totaal geen energie..
      Ik vroeg me af of er ook een supplement is zoals crack v3 waar je energie van krijgt echt veel energie en mischien nog dezelfde werking als whey heeft?

mvg
      ben bang dat dat er niet is, whey=eitwit. eiwit krijg je over algemeen niet energie voor om te trainen maar voornamelijk koolhydraten. als je crack icm whey pakt is het toch ook goed? al kun je dat niet iedere dag doen

Comment

sorry dan had ik dat verkeerd gelezen.. nog iemand anders een voedings supplement waar je energie van krijgt zonder een al te erge crashh?

Comment

Originally posted by amazing View Post
          sorry dan had ik dat verkeerd gelezen.. nog iemand anders een voedings supplement waar je energie van krijgt zonder een al te erge crashh?
          meestal persoons afhankelijk, hoor veel goede verhale over jack3d. probleem is denk ik dat dit niet de oplossing voor jou. meestal is dit na een paar keer dat het effect minder word. ik zou eens kijken of caffeine helpt. goedkoop en dan 400mg is al genoeg.

Comment

caffeine ik weet niet, dat is andere energie denk ik dat je langer wakkerblijft.

Comment

nog iemand suggestie's voor goedkopere explosive middelen ? waar je wat energie van krijgt dus.

Comment

Dexaprine

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X