Van alles en nog wat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Van alles en nog wat

Hallo jongens,

Ik vroeg me af of ik teveel supplementen gebruik ofzo, of bestaat teveel niet.
    Maja ik gebruik:

- In de ochtend : 5 gram creatine
    - Voor fitness : No xplode 2.0 (200ml, 2 scoops)
    - Na fitness : Mammoth 2500 (600ml melk, 4 scoops)
    - Na fitness : Tested Amino 6500 (3 capsules)
    Soms neem ik geen aminozuur na fitness maar in de avond, voor slapen ofzo.

Kweenie of dit overbodig is maar je weet toch, gooi je mening.

Gebruik je dan niet eens de belangrijkste supplement Whey Shake ??
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Mammoth is ook hoog in proteine dus kan prima in de bulk in plaats van whey.
      Wat buiten je sups belangrijk is is of je voeding wel op orde is, heb je een voedingsschema ?

Comment

Originally posted by Jikazupachi View Post
        Hallo jongens,

Ik vroeg me af of ik teveel supplementen gebruik ofzo, of bestaat teveel niet.
        Maja ik gebruik:

- In de ochtend : 5 gram creatine
        - Voor fitness : No xplode 2.0 (200ml, 2 scoops)
        - Na fitness : Mammoth 2500 (600ml melk, 4 scoops)
        - Na fitness : Tested Amino 6500 (3 capsules)
        Soms neem ik geen aminozuur na fitness maar in de avond, voor slapen ofzo.

Kweenie of dit overbodig is maar je weet toch, gooi je mening.
        Veel overbodige rotzooi zie ik, en dat is zonde. Ik vind het persoonlijk belachelijk dat er zoveel mensen zijn die denken dat een preworkout een vereiste is. Verder is Mammoth een weightgainer en die zitten vaak vol simpele suikers. Er was laatst een forumlid die eracher kwam dat zijn vetpercentage flink was gestegen door het gebruik ervan. Met liefst 5% welteverstaan en dat is niet echt wenselijk. Verder zijn aminozuur supplementen weggegooid geld omdat die nauwelijks iets toevoegen. Whey is een goede bron van BCAA. En is je voeding wel in orde? Dat is veel belangrijker dan supplementen.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X