Tips? Iets dat anders moet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips? Iets dat anders moet?

Hallo!

Ik ben al een aardige tijd bezig met fitnessen en ik moet zeggen dat het mij goed af gaat.

Op het moment weeg ik 76kg en ik ben 1,87 meter groot. Mijn leeftijd is 18 jaar.
    Mijn doel op dit moment is om naar de 85kg te trainen en mijn vetpercentage terug te brengen tot onder de 11%, momenteel is mijn vet percentage 13%.

Ik train 4 tot 5x per week (de eventuele 5e x is alles heel rustig nog even pakken).

Qua supplementen gebruik ik:
    - visolie, 1 capsule na de training. Soms 's avonds nog 1.
    - LEAN GAIN van Body & Fit. 's ochtends 1,5 schep en na de training 2 scheppen, beide gemixed met water.
    - Superpomp MAX een half uur voor de training.

Ik merk niet veel vooruitgang in het aankomen van kilo's, wel merk ik dat mijn spieren groeien(gelukkig hehe). Het aankomen van kilo's, moet ik misschien denken aan een andere weight gainer? Ik lees hier veel over de Whey perfection.

Ook twijfel ik over de Superpomp MAX, mensen hier ervaring of tips?

Ik hoop op goeie tips en reacties! Ik zal het afwachten.

Groeten!

Owja, bij tips valt ook te denken aan tijdstippen en dergelijke van innemen/trainen.
    Is het verstandig om hier ook nog creatine bij te nemen, of is dat overbodig icm. de superpomp?

Comment

Ik zou eerst eens veel meer gaan eten voordat je aan de creatine begint. Cutten en creatine is trouwens geen goede mix
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Hoezo cutten en creatine geen goede mix? Kan me geen nadelen bedenken eigenlijk
        Constantia et labore

Comment

Originally posted by Guusd View Post
          Ik zou eerst eens veel meer gaan eten voordat je aan de creatine begint. Cutten en creatine is trouwens geen goede mix
          Cutten en creatine gaat juist heel goed samen, snap niet hoe je erop komt dat dat niet zo is?
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Creatine gaat prima samen met cutten, helpt om die extra reps te krijgen en heeft amper invloed op je energiehuishouding.
            Lid van de 200 club

Comment

Oke, dus het zou wel verstandig zijn om creatine erbij te nemen?
              Voor de rest is het wel goed? Kan ik ook beter overstappen op whey perfection ipv. lean gain ?

En wat word er bedoeld met Cutten ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X