goed of niet goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goed of niet goed?

hallo ik ben kristof en ben net beginnen trainen.
    maar ben beetje aan de zwaardere kant. (96kg en 1m80)
    en wou graag een voedings suppelement die mij beetje kon mee helpen in het begin.
    in de shop hebben ze mijn blade fx anti fat fuel aangesmeerd (capsules) en 100% whey sensation shake ( eiwitten)

met de shake ben ik al begonnen maar ik stel me vragen bij de pillen.
    zijn er hier mensen die ervaring hebben met die vet verbrandingspillen ? goed of slecht voor de gezondheid ? helpen ze ?
    grts kristof

zou eerst is beginnen met een goed voeding en trainings schema, dat zal veel meer uithalen dan fatburners die over het algemeen niet helpen
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
      zou eerst is beginnen met een goed voeding en trainings schema, dat zal veel meer uithalen dan fatburners die over het algemeen niet helpen
      daar heb je natuurlijk gelijk in.
      maar zou niet weten hoe ik daaraan zou moeten beginnen..
      dus beter die fatburners niet nemen ? kheb ze nu wel al gekocht.. ook zonde e dan.
      grts

Comment

Eerst maar met regelmaat trainen en eten.
        Supplementen kunnen altijd nog wanneer je zelf geen progressie meer maakt.
        Een gezond voedingspatroon en degelijke training werrken beter dan supplementen en het ontbreken van goede voeding of training......

Succes !
        Bulking

Comment

Originally posted by Mark007 View Post
          Eerst maar met regelmaat trainen en eten.
          Supplementen kunnen altijd nog wanneer je zelf geen progressie meer maakt.
          Een gezond voedingspatroon en degelijke training werrken beter dan supplementen en het ontbreken van goede voeding of training......

Succes !
          danku voor u antwoord.
          ik heb al beetje regelmaat in mijn eten en trainen maar kan altijd beter.
          misschien eens naar een dieetist gaan om een goed schema te laten maken..
          de shake ga ik wel opgebruiken en de pillen zal ik maar zo laten dan.
          grts en bedankt

Comment

Originally posted by japtuner View Post
            danku voor u antwoord.
            ik heb al beetje regelmaat in mijn eten en trainen maar kan altijd beter.
            misschien eens naar een dieetist gaan om een goed schema te laten maken..
            de shake ga ik wel opgebruiken en de pillen zal ik maar zo laten dan.
            grts en bedankt
            Ik zou zelf iets proberen te maken.
            Lees de stickies eens. Probeer iets en post het hier.

Een dieetist zal je ofwel een slecht schema geven.
            Ofwel een goed, maar wat heb je aan een schema als je het niet begrijpt.
            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
              Ik zou zelf iets proberen te maken.
              Lees de stickies eens. Probeer iets en post het hier.

Een dieetist zal je ofwel een slecht schema geven.
              Ofwel een goed, maar wat heb je aan een schema als je het niet begrijpt.
              awel ja ben ier nog nie echt wegwijs dus ben aan het zoeken.
              mijn probleem is gewoon dat ik mijn buik wa moe wegkrijgen .. ik train nu al 2maand wat nielang is maar doe wel al 1.5jaar een zeer zwaar werk. dus van de rest kan ik niet klagen enkel mijn buik wat minderen daarom dat ik die pillen zou gebruiken..
              ik eet zoveel mogelijk fruit en pastas en rijst en eiwitten ik kan..
              ik vermijd patatten en frieten en frisdrank dus ik dacht dat dit enkel ookal goed zou zijn..

Comment

ik ben nu to precies goed aan het twijfelen geraakt over de fat burners.
                ik denk dat ik ze gewoon ga wegsmijten.
                ik ga blijven doen zoals ik het nu doe.
                smorgens 3 eiwitjes in de pan met een boterham
                1 banaan
                1 yoghurt
                en 1 whey sensation shake van 350ml

en smiddags een portie rijst met kip + een stuk fruit en na het trainen nog een shake

en 2l water per dag drinken

ik voel dat ik door de shake ook wat meer energie krijg tijdens het trainen en uithoudings vermogen.

op die manier ben ik op 2maand al 4kg vermagerd en al wat spiermassa bijgekomen.
                dus gewoon volhouden en geduld hebben zeker

enige slechte is dat ik naar een gym ga waar het soms heel druk kan zijn dus ik mij nie echt aan schema kan houden dus er zijn zeker dagen tussen dat ik teveel grote spieren op 1 dag train..

al bedankt voor jullie antwoorden.
                ik hoop dat ik hier nog veel kan bijleren.
                grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X