Musclepharm Assault op volle maag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Musclepharm Assault op volle maag?

Hallo,

Ik heb gelezen dat je een pre-workout nooit moet nemen direct na een maaltijd. Weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb. Ik heb sinds vorige week Assault van Musclepharm. Ik heb het nu 2x genomen na het avondeten en vervolgens ging ik trainen. Zijn de resultaten beter als je het neemt als je een tijdje niets gegeten hebt?
    Nothing great comes without a sacrifice..

Dat is omdat de opname van de pre-WO vertraagd word doordat je maag bezig is met het eten. Het kan dus geen kwaad maar het werkt beter als je 2 uur(of langer) niks gegeten hebt. eventueel kun je tijdens de training in mijn ervaring best een banaan eten of veel water drinken zonder dat dit afbreuk doet aan de werking van je pre-WO.
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Huub-95 View Post
      Hallo,

Ik heb gelezen dat je een pre-workout nooit moet nemen direct na een maaltijd. Weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb. Ik heb sinds vorige week Assault van Musclepharm. Ik heb het nu 2x genomen na het avondeten en vervolgens ging ik trainen. Zijn de resultaten beter als je het neemt als je een tijdje niets gegeten hebt?
      Ik zou zeggen probeer het uit. En ja een pre-workout werkt beter als je voor het nemen ervan een tijdje niks gegeten hebt. Ongeveer 2 uur van te voren niks eten is het beste

Comment

Oke, bedankt. Zal hier rekening mee houden voortaan.
        Nothing great comes without a sacrifice..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X