DY Black Bombs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DY Black Bombs

Iemand ervaring met Black Bombs van Dorian Yates?

Ik heb al redelijk veel tolerantie opgebouwd voor bepaalde stoffen, ik vraag me echt af of deze werkt... ik merk niks/niet veel van een combinatie van E-Pharm Ergolean & Noxipro / Jack3D bijvoorbeeld...
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Originally posted by jobr View Post
    Iemand ervaring met Black Bombs van Dorian Yates?

Ik heb al redelijk veel tolerantie opgebouwd voor bepaalde stoffen, ik vraag me echt af of deze werkt... ik merk niks/niet veel van een combinatie van E-Pharm Ergolean & Noxipro / Jack3D bijvoorbeeld...
    als je zoveel gebruikt, dat je zelf weet dat deze stoffen steeds minder goed werken op jou (doordat je tollerantie opbouwt). Lijkt het je dan niet verstandig om gewoon een maand helemaal niets te gebruiken, zodat je weer gevoeliger wordt voor deze stoffen?
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      als je zoveel gebruikt, dat je zelf weet dat deze stoffen steeds minder goed werken op jou (doordat je tollerantie opbouwt). Lijkt het je dan niet verstandig om gewoon een maand helemaal niets te gebruiken, zodat je weer gevoeliger wordt voor deze stoffen?
      heb ik al geprobeerd... had jammer genoeg geen effect... ik zeg niet dat de stoffen hun werk helemaal niet meer doen... heb nog steeds "focus/motivatie" en merk dat ik beter train met noxi/jack oid, merk gewoon dat ik langer door kan gaan en meer kan pakken dan zonder... maar ik sta nou niet echt bepaald strak van de combinatie... en als je iets niet voelt... betekend niet dat het niet werkt... vandaar dat ik mij afvraag of iemand anders ervaring heeft met dit product

Comment

geen ervaring maar als je nou dan is 2/3 maanden niet gebruikt

onmogelijk dat je daarna niets/weinig zou voelen + neem het is op een lege maag
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
          geen ervaring maar als je nou dan is 2/3 maanden niet gebruikt

onmogelijk dat je daarna niets/weinig zou voelen + neem het is op een lege maag
          ook een lege maag geprobeerd, maar anyway... ontopic iemand die DY Black Bombs heeft geprobeerd... en zijn ervaringen wil delen ?

Comment

Nee helaas kan ik je niet verder helpen. Ik gebruik namelijk geen Pre workout boosters. Zonde van het geld. draagt naar mijn mening weinig tot niets toe aan het ontwikkelen van meer massa.

Met het geld dat zoon potje kost, koop ik liever een paar tassen extra boodschappen. Ik weet heel zeker dat dat meer gains oplevert.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              Nee helaas kan ik je niet verder helpen. Ik gebruik namelijk geen Pre workout boosters. Zonde van het geld. draagt naar mijn mening weinig tot niets toe aan het ontwikkelen van meer massa.

Met het geld dat zoon potje kost, koop ik liever een paar tassen extra boodschappen. Ik weet heel zeker dat dat meer gains oplevert.
              Die tassen zit gewoon goed vol hoor

Comment

If all else fails, en je écht graag die kick wilt blijven behouden:

Dan moet je eens zoeken of je ergens nog ECA-stacks oid uit kan halen. Of de dosis verdubbelen.

Maar nogmaals, luister eerst eens braaf naar kaballefs advies. Hoewel ik dat betwijfel.

Verder is mijn enige ervaring met pre workout: koffie en een of ander pilletje wat 'energize' heet. Was een sample van xxl nutrition. Dat ding werkte best goed.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X