welke supplementen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke supplementen ?

hoi allemaal
    ik fitness nu ongeveer 5 maanden en heb nog geen supplementen gebruikt maar hoor er alleen maar positive dingen over dus wil het wel gaan proberen en kijken of/hoe het werkt
    mijn doel is spieren kweeken

ik ben 15 jaar
    fitness 3 a 4 keer in de week
    weeg 55 kg
    ben 173 cm lan
    bf is 7,7 %
    vvm 50,7 kg

verder is mijn onderhouds nivo per dag
    2271 kcal
    274 g kh
    152 g ei
    63 g vet

wat voorn suplement/suplementen kan ik het best gebruiken ?
    en weet iemand een goede site/winkel waar ze goeie en eerlijke invo geven en je niet iets proberen aan te smeren maar mij echt goed verder kunnen helpen

alle reacties zijn welkom , alvast bedankt

Je hebt nog geen supplementen nodig.
    Het is trouwens Niveau en Info.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      Je hebt nog geen supplementen nodig.
      Het is trouwens Niveau en Info.
      oke dankje wel dus als ik me gwn aan me onderhoud hou is het goed
      sorry voor de spel fouten heb :dyslextie: of laat ook maar zitten

Comment

Als je wilt groeien moet je boven je onderhoud gaan zitten he! Je bent nog jong dus je kunt zeker zwaarder worden dan 55kg, absoluut omdat je in de groei zit. Ga rustig 500kcals toevoegen.
        Laissez Faire

Comment

oke had hier een schema gedownoad en ingevuld dit is hem

heb je hie nog meer opmerkingen verbeterpunten op ?
          Attached Files

Comment

Leuk dat een formule zegt dat iets jouw onderhoud is. begrijp wel dat dit een indicatie/uitgangspunt is. Zoon berekening klopt heel vaak niet en/of wijkt een heel stuk af van de werkelijkheid. Dit is best wel waarschijnlijk in jouw geval omdat je nog jong bent en in de groei zit (En dus vaak heel wat meer kcal nodig hebt).

Wat ik zou doen is:
            Maak een schema met een 2700 kcal
            e150, k300, v100

Kies voor goede voeding zoals volkoren brood, brinta/havermout, ruim voldoende groenten, fruit, noten, olijfolie, eieren, kwark, volle melk, kaas, vlees/vis, etc etc etc.

Zorg ook voor een goed trainingsprogramma. Kijk dan na een maandje (of twee) hoe de vooruitgang is qua lichaamsgewicht, je trainingen, spiermassa. Je kan dan altijd bepalen of er nog wat meer voeding bij moet komen in je schema, of juist niet.

succes
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              Leuk dat een formule zegt dat iets jouw onderhoud is. begrijp wel dat dit een indicatie/uitgangspunt is. Zoon berekening klopt heel vaak niet en/of wijkt een heel stuk af van de werkelijkheid. Dit is best wel waarschijnlijk in jouw geval omdat je nog jong bent en in de groei zit (En dus vaak heel wat meer kcal nodig hebt).

Wat ik zou doen is:
              Maak een schema met een 2700 kcal
              e150, k300, v100

Kies voor goede voeding zoals volkoren brood, brinta/havermout, ruim voldoende groenten, fruit, noten, olijfolie, eieren, kwark, volle melk, kaas, vlees/vis, etc etc etc.

Zorg ook voor een goed trainingsprogramma. Kijk dan na een maandje (of twee) hoe de vooruitgang is qua lichaamsgewicht, je trainingen, spiermassa. Je kan dan altijd bepalen of er nog wat meer voeding bij moet komen in je schema, of juist niet.

succes
              heel erg bedankt hier heb ik echt wat aan zal proberen een schema te maken dat ongeveer op dat aantal ckal ,ei ,kh en vetten komt

Comment

Ik heb niks aan te merken, sups zijn imo niet nodig, vind het wel onwijs goed dat je nu al zo serieus ermee bezig bent, goed naat dynobet luisteren dan kom je er wel.

Mvg q

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X