Multivitamine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Multivitamine

Hey beste leden,

Ik vroeg mij af wat voor meerwaarde de wat duurdere multivitamine's hebben in tegenstelling tot bijv. die van kruidvat.
    People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Misschien staat er iets in de samenstelling? Dat een duurdere wat meer vitaminen heeft. Ik neem zelf altijd multivitaminen van de action lekker goedkoop

Comment

goede multi

Een goede multivitamine moet vitamines,mineralen bevatten die herkend worden door het lichaam en daardoor beter worden opgenomen

De goedkope merken bevaten geen aminozuurgebonden mineralen waardoor ze zogoed als niet worden opgenomen

Goede zijn

Orange triad

Alive

Eco green multi

Comment

Ja precies, als je mineralen neemt die niet gecheleerd zijn (gecheleerd = organisch gebonden aan andere atomen zodat het lichaam het mineraal goed kan opnemen), neemt je lichaam deze mineralen veel slechter op dan wanneer deze mineralen wel gecheleerd zijn. Een voorbeeld is zinkpicolinaat, dit wordt goed opgenomen door het lichaam, in tegenstelling tot pure zink.

Anyway, Zelf heb ik ook de Alive Men's Multi van Natures Way gehad. Op zich prima maar het lastige aan multivitamines is dat je deze in principe niet "voelt werken", dat idee heb ik tenminste. Dus lijkt het me ook lastig om te zeggen dat de goedkope multis van de Kruidvat of Hema totaal niet, of in ieder geval slecht werken. Je kan alleen maar vertrouwen op wat er op het potje staat lijkt me. Tja het blijft lastig.
        Maar welke multi ik zelf het allermeest gebruik is Universal Animal Pak.

Comment

Er is ooit jaren terug een test geweest tussen bepaalde vitamine merken, davitamon bijv bleek veel niet eens te bevatten.Dosering hadden ze niet op getest, dat bleek volgens de wet niet nodig te zijn in die tijd, als er maar in zat wat er op het potje stond.
          Gebruik altijd alles van Solgar.
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

goedkopere merken hebben vaak ook meer chemische troep er in wat ook niet bepaald bevorderlijk werkt. Solgar en Centrum zijn gewoon betere merken dan kruidvat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X