Wat wel en wat helpt niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat wel en wat helpt niet

Beste leden,

Onlangs weer wat centjes opzij gezet om wat supps te kopen. Nu kwam ik op deze uitkomst van Body & fit:

- Mass Perfection
    - Amino X
    - Strong!

In hoeverre helpen deze sups of zijn jullie ervaringen hiermee en deze combinatie. Ik gebruik momenteel alleen na de traning Whey.

Doel: Groeien groeien groeien

Originally posted by Levi View Post
    Beste leden,

Onlangs weer wat centjes opzij gezet om wat supps te kopen. Nu kwam ik op deze uitkomst van Body & fit:

- Mass Perfection
    - Amino X
    - Strong!

In hoeverre helpen deze sups of zijn jullie ervaringen hiermee en deze combinatie. Ik gebruik momenteel alleen na de traning Whey.

Doel: Groeien groeien groeien
    Strong!: is niet per se nodig als je gewoon goed eet en motivatie hebt gaat het ook prima en het kost niks
    Amino X: Weet ik zelf niet.
    Mass Perfection: Niet nodig als je wil aankomen in spier zul je gewoon en voedingsschema maken en dan focussen op bulken dat zal een stuk minder kosten.
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Mass perfection, ik vind het wel fijn spul maar zullen vele hier op het forum ontkrachten
      Overgens is het natuurlijk altijd zo dat je er met een goed voedingsschema en een pot whey heel ver komt !

Amino's is natuurlijk altijd goed omdat het direct opneembaar is !

Comment

Strong is een pre workout, ik vind het lekker spul!
        En amino"s neem ik ook voor en na het trainen, voor beter herstel !
        En goed eten wil je groeien
        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Ik ben er door jullie leden achtergekomen dat eten, slapen, rusten en bikkel hard trainen je het gewenste resultaat geven. Een groot deel van de shakes, sups etc zijn natuurlijk marketing gebonden.

Alleen ik ben opzoek naar een extra hulpje, zoals Koen aangeeft: amino's helpen voor een beter herstel.

Mijn doel is voor als nog gainen, gainen, gainen. Ik ben 172 en weeg 60 kilo. Met bankdrukken haal ik nog net niet mijn eigen gewicht, maar ben lekker op weg. Ik mijn geval denk ik dat ik nog zoveel kan groeien, door mijn gewicht. Hoe maak ik hier het beste gebruik van.

Comment

Ik ben er door jullie leden achtergekomen dat eten, slapen, rusten en bikkel hard trainen je het gewenste resultaat geven. Een groot deel van de shakes, sups etc zijn natuurlijk marketing gebonden.

Alleen ik ben opzoek naar een extra hulpje, zoals Koen aangeeft: amino's helpen voor een beter herstel.

Mijn doel is voor als nog gainen, gainen, gainen. Ik ben 172 en weeg 60 kilo. Met bankdrukken haal ik nog net niet mijn eigen gewicht, maar ben lekker op weg. Ik mijn geval denk ik dat ik nog zoveel kan groeien, door mijn gewicht. Hoe maak ik hier het beste gebruik van.
            Ik denk dat jij meer hebt aan een goed schema en voeding. I.p.v. je geld uit te geven aan supplementen.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Goed eten en veel eten en hooguit een pot whey bestellen.
              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

zoals hierboven al word aangegeven.. en zoals je zelf al zegt :

TRAINEN ETEN RUSTEN

volgorde is nog steeds onbelangrijk, als je het alle 3 maar goed doet! !

en daarbij komt nog 1 ding :

gun jezelf tijd! die jongens die binnen 1 jaar veranderen van lat naar heel wat zijn niet degenen die het t langst vol houden en op de lange duur heb je zeker weten een beter fysiek!

kom eerst maar eens op 75 kg en ga dan maar eens aan supps denken, oftewel.. dan wil je dat helemaal niet meer wabt je weet dat je t zo ook gaat halen

Comment

iedereen die zegt at je gewoon goed moet eten heeft zelf het ook eea geprobeerd.
                  dit advies kan je dus aannemen, maar vroeg of laat ga je toch een creatinetje PW aanschaffen omdat je het zelf wilt ervaren en dat is denk ik de beste les van allemaal.

sups kunnen zeker iets toevoegen, maar zijn geen wondermiddeltjes en het placebo effect doet ws net zoveel als de sup zelf.
                  focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

1 Trainen
                    2 Eten
                    3 Slapen
                    4 Evt whey / caseine
                    5 Evt creatine
                    6 Als je dan toch wat wilt uitproberen ga dan voor een pre workout
                    7 Ben je op leeftijd (35+), dan kunnen test boosters zeker ook helpen!
                    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                      1 Trainen
                      2 Eten
                      3 Slapen
                      4 Evt whey / caseine
                      5 Evt creatine
                      eerlijk !

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
                        1 Trainen
                        2 Eten
                        3 Slapen
                        4 Evt whey / caseine
                        5 Evt creatine
                        Waardeloos advies. We hebben hier te maken met iemand die hoogstwaarschijnlijk niet eens een behoorlijk trainingsschema heeft en wiens voeding ook nog eens te wensen over laat. En dan ga je hem creatine en pwo aanraden.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Waardeloos advies. We hebben hier te maken met iemand die hoogstwaarschijnlijk niet eens een behoorlijk trainingsschema heeft en wiens voeding ook nog eens te wensen over laat. En dan ga je hem creatine en pwo aanraden.
                          als hij eerst zorgt dat hij 1tm 4 goed op orde heeft is er toch niks mis mee?

Comment

Die Mass Perfection zou ik wel eens willen proberen. Gebruik alleen isolate whey en casein voor het slapen. Gelijk na training een post workout met dextrose en dan thuis binnen een uur na training een flinke maaltijd. Maaltijd is meestal rijst/kip of havermout en wheyshake.
                            Vooral na een zware beentraining krijg ik echt geen hap door mijn keel. Misschien kan ik wat met die Mass Perfection. Ben niet zo dol op dit soort producten ivm hoog suikergehalte. BenF shop had ook gemalen havermoutvlokken. Was erg goedkoop alleen lijkt wel of je pannekoek beslag eet en echt een klont in je maag.

Nog wel even een tip! wordt steeds gezegd dat je veel moet eten, maar je moet wel weten wanneer je veel moet eten. Na training bv moet je veel eten of s'ochtens met ontbijt. s'avonds geen koolhydraten of minderen maar wel vetten eten (de goede dan) en eiwitten.

Comment

ik vind persoonlijk de amino's overbodig , vooral als je voeding goed zit heb je ze niet nodig
                              pre workout supp zou ik enkel gebruiken als je bv heel de dag in de bouw werkt en ja moet savonds nog gaan trainen om toch dat beetje extra energie te hebben anders zou ik het ook niet doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X