pre workout en goede pump?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pre workout en goede pump?

Hey,

Al een lange tijd niet meer verdiept in alle beschikbare supplementen.
    Wat zou goede pre workout supplementen en wat geeft nu eens een lekkere pump bij het trainen?

De meeste zullen wel snappen dat ik liever op ervaringen afga dan de altijd gouden bergen belovende advertenties van de vele aanbieders.

Ben benieuwd.

thnx

Ik probeer altijd veel sups uit, ok zal mooit blind iets vertellen zonder ervaring.
    Maar Arginine met een apart caffeine tab werkt perfect, mits je goed geladen bent met carbs.
    Die van Cokeman is ook goed, je word niet zo opgejaagd vond ik, ik neem de Arginine van Berry de Mey, maar er zijn ook andere goeie merken die perfect werken
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

kende de aanbieder niet.
      Wel een van de weinigen die de bestandsdelen en hoeveelheden hiervan zo pontificaal neerzet.
      Wekt meestal meer vertrouwen dan de eerder genoemde gouden bergen en dure marketing en hoop poeder en pillen met minimaal werkzame stoffen.

thnx

Comment

ik hb er een aantla geprobeerd zoals NO-xplode , Jack3D , AAKG-capsules en naar mijn mening is en blijft JAck3D de beste gebruik hem nog steeds zodus
        maar je kan ook evengoed wat koffie drinken voor je gaat trainen pept je ook wat op

Comment

Pre workout van BBEX

moet eerlijk bekennen dat ik sinds ik die gebruikt lkkr actief bent en vooral meer kracht heb.

en voordaarna de Post workout van BBEX.

Maar moet zeggen ik sta ook open om binnenkort andere te proberen.

ben dus zwaar tevreden.
          ‘’ its not about how hard you get hit “
          Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

Originally posted by animalthierry View Post
            ik hb er een aantla geprobeerd zoals NO-xplode , Jack3D , AAKG-capsules en naar mijn mening is en blijft JAck3D de beste gebruik hem nog steeds zodus
            maar je kan ook evengoed wat koffie drinken voor je gaat trainen pept je ook wat op
            hier moet ik me toch bij aansluiten. ik heb geen AAKG gebruikt maar wel swollen en hyper FX. maar Jack3d werkt voor mij echt het beste. misschien de moeite waard om is naar te kijken?

koffie en redbull enal, tsja daar raak je gewend aan. hier raak ik niet echt opgefokt van.

Comment

Ik ben nooit zo van de preworkout supps geweest, maar heb wel een tiental sampletjes gebruikt van XXL nutrition Unleash V3. Los van de smerige smaak, doet het niet veel bij mij, wel lichte koppijn en een klein beetje meer focus, maar dat is het dan ook.
              Verder was er vorige week een man en vrouw hier op de sportschool die beiden (de normale voorgeschreven dosis wat op het potje staat) Hot Blood van Scitec Nutrition hadden genomen. Allebei ervaarden ze alsof ze zwaar aan de drugs zaten en ze zijn beiden na een kwartier gestopt met trainen omdat ze super trillerig werden en zich heel vaag in hun hoofd voelden. Dat lijkt me dus geen aanrader.
              Zelf gebruik ik al sinds jaren AAKG poeder voor of tijdens m'n training. Dus een pure NO supplement zonder de opfokkende ingrediënten erbij. Op het moment heb ik de AAKG "ge-upgrade" naar Citrulline malaat (precursor van arginine), heeft ook een NO werking als arginine en het schijnt dat je lever dit niet tot nauwelijks afbreekt in tegenstelling tot arginine wat grotendeels wel door de lever wordt afgebroken. Dus in theorie effectiever. Ik voel ook duidelijk een goede pomp met citrulline malaat dus daar ben ik wel tevreden mee.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X