Whey schadelijk voor 2 a 3 jarige ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey schadelijk voor 2 a 3 jarige ?

Hallo,

Als ik mijn kwark maak gooi ik een klein schepje whey erin.. Die kleine moet altijd wat papa heeft... geef hem altijd paar kleine kleine hapjes.. Maarja hij wilt nu zelf ook gaan scheppen en worden het toch wel happen.. Kan Whey kwaad op die leeftijd gaat wel echt om paar keer in de week paar kleine hapjes...

Ik hoor jullie meningen wel
    Een dag niet getraind...

Denk in principe niet maar dat durf ik helaas niet zeker weten te zeggen.
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Nee dat gevoel heb ik ook.. als ik paar scheppen per dag naar binnen kan gooien... lijkt me zo'n kleine hoeveelheid ook niet zo'n probleem, maar toch zit heb in me hoofd :P
      Een dag niet getraind...

Comment

Dit staat bij one-world-whey in de productbeschrijving:
        Originally posted by One World Whey
        Niet geschikt voor kinderen jonger dan 2 jaar. Kinderen ouder dan 2 jaar mogen 1 tot 3 maal per week een kleine dosering One World Whey Proteïne eten.
        lijkt me geen probleem dus zolang hij niet je gehele supplementen voorraad naar binnen gaat zitten werken

Comment

Nee op wat test e en tren na krijgt hij alleen wat whey
          Een dag niet getraind...

Comment

Is toch gewoon stremsel van melk in poedervorm? Zou je er niet druk over maken.. denk dat je kleine genoeg whey kan hebben hoor, alleen ivm een te hoge eiwitinname zou ik uitkijken maar dat zou net zo goed door vlees kunnen zijn
            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

je geeft het hem best niet elke dag omwille van de toegevoegde zoetstoffen, maar whey zelf is compleet onschuldig. Het is een fractie van melkeiwit, zou dus aan 2 jaar al onderdeel moeten zijn van zen basisvoeding
              Editor @ Muscleandsportsscience.com

~Good things come to those who weight~

Comment

de meeste gewonnen whey wordt tegenwoordig in de babyvoeding verwerkt (denk aan de melk als vervanging van moedermelk enz.)

kan geen enkel kwaad.
                begrijp sowieso de gedachtegang niet helemaal, waarom zou het schadelijk kunnen zijn voor kinderen en niet voor volwassenen!?.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Mijne drinkt altijd restjes van me shakes op, soms een bekertje.

Comment

[quote=maar7en8;1050808]de meeste gewonnen whey wordt tegenwoordig in de babyvoeding verwerkt (denk aan de melk als vervanging van moedermelk enz.)

kan geen enkel kwaad.
                    begrijp sowieso de gedachtegang niet helemaal, waarom zou het schadelijk kunnen zijn voor kinderen en niet voor volwassenen!?.[/quote]
                    jij hebt zeker nog geen kinderen??
                    er zijn talloze producten die een volwassen wel mag en een kind niet.

Comment

Heb t wel eens met de dierenarts uitgezocht voor jonge dieren, aangezien het stukken goedkoper is dan geitenmelk. Maar goed was dat niet. Kleine spul is gewoon kwetsbaarder, en ik zou er geen risico mee lopen zolang je geen zekerheid hebt, al is er natuurlijk maar net waar je zelf de lat legt. Tussen gezond en niet schadelijk zit veel. Kleine zoogdieren zijn natuurlijk anders dan jonge kinderen, maar om nu zomaar wat te doen? Voeg gewoon wat anders toe aan je kwark, er zijn 101 alternatieven. Of leer je kind gewoon dat er ook nog zoiets als nee bestaat...
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Waar je wel voor moet uitkijken is dat een te grote hoeveelheid melk producten slecht is voor de nieren bij jonge kinderen. Dat is tot 1 of twee jaar een risico.

Verder zou ik de raad van Patricia opvolgen. Mijn kinderen willen stamdaard mijn shake, koffie en bier drinken, maar ze krijgen geen slokje van mijn shakes.
                        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

eiwitten blijven eiwitten right? ook de kleine heeft wat eiwitjes nodig, kan geen kwaad lijkt me.

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                            Waar je wel voor moet uitkijken is dat een te grote hoeveelheid melk producten slecht is voor de nieren bij jonge kinderen. Dat is tot 1 of twee jaar een risico.

Verder zou ik de raad van Patricia opvolgen. Mijn kinderen willen stamdaard mijn shake, koffie en bier drinken, maar ze krijgen geen slokje van mijn shakes.
                            Maar wel van je bier en je koffie ?
                            Editor @ Muscleandsportsscience.com

~Good things come to those who weight~

Comment

Dat kan toch geen kwaad?
                              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X