Welke shake/merk raden jullie mij aan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke shake/merk raden jullie mij aan?

Hallo,

ik ben 18 jaar en fitness al 2 jaar, mijn voeding is gewoon goed ik eet eieren/pap brinta/kwark en veel botterhammen en gezond avond eten. Ik zou alleen nog een shake erbij willen hebben omdat ik 4x in de week train, ik weet alleen niet welke shake het beste voor mij is en van welke merk. Ik weeg 64 kilo en ben 1.74m, op dit moment sta ik aardig droog geen vet heb een sixpack en de rest van me lichaam staat ook droog, ik zou graag een shake willen hebben die me meer spiermassa geeft en dat alles groter word maar dat ik niet me sixpack/droge uiterlijk en vormen van mijn lichaam kwijtraak en in vet aankom. Ik zat te twijfelen tussen weight gainers of eiwit/proteine shakes?

Lees gewoon de sticky's en leer de zoekfunctie te gebruiken. Whey topic nummer 1000
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Van de Mac vind ik ze het lekkerste, of het de beste is weet ik niet?
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        Welke smaak neem jij vaak van die shake? Ik vaak vanille die is jet best schijnt..

Comment

Hoezo zou je shakes willen als je voeding gewoon in orde is hoef je echt geen shakes te gebruiken. En shakes gaan er echt niet voor zorgen dat je meer spiermassa krijgt hoor het is geen wondermiddel.

Comment

Originally posted by Jason91 View Post
            Hoezo zou je shakes willen als je voeding gewoon in orde is hoef je echt geen shakes te gebruiken. En shakes gaan er echt niet voor zorgen dat je meer spiermassa krijgt hoor het is geen wondermiddel.
            Zitten er dan geen anabolen in? Volgens de reclames zijn die shakes anabool.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

There we go again.........
              "welke shake moet ik gebruiken?"
              "zal ik een weightgainer bestellen?"
              blablabla............ze denken nog steeds dat het wondermiddelen zijn en dat ze als een Jerommeke wakker zullen worden.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Wat je ook doet ga geen weightgainer halen
                Ik heb zelf ook Mammoth shake gehaald en ik heb echt spijt dat ik em heb gehaald.

Comment

Als ik jou was zou ik een weightgainer halen. Drie x per dag en het massa vliegt eraan. Je blijft ook lekker een sixpack houden.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Shake

Vroeger deed ik Whey Perfection gebruiken, Omdat mijn voeding erg goed is en im veel eiwitten binnenkrijg hoef ik geen shakes meer te gebruiken.. Ik zal maar eerst even kijken of je het wel nodig hebt

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                      Het zijn zeker de beste shakes Robbie!
                      Ik heb namelijk gehoord dat de McDonalds shakes ook Universal Natural Sterol Complex bevatten..
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

De eiwitten van BSN Syntha 6 zijn heel erg fijn en smaken goed vooral de aarbeien en bananen smaak!

Comment

Ik zou gaan voor babushka titty milk
                          Beste kwaliteit voor een kleine prijs

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
                            Wat je ook doet ga geen weightgainer halen
                            Ik heb zelf ook Mammoth shake gehaald en ik heb echt spijt dat ik em heb gehaald.
                            Ik gebruik Mammoth 2500 ook al enige tijd. 2 shakies per dag, de truc is de 2 shakies te verdelen over 4 verschillende tijden. Hiermee pak je bij de 4 maaltijden toch 34gr eiwit(met melk) en rond de 640kcal. Na 3 maanden is mijn vet % nog steeds tussen de 9 a 10. Ik train overigens wel 5x per week.

Comment

Originally posted by su-destika View Post
                              Ik gebruik Mammoth 2500 ook al enige tijd. 2 shakies per dag, de truc is de 2 shakies te verdelen over 4 verschillende tijden. Hiermee pak je bij de 4 maaltijden toch 34gr eiwit(met melk) en rond de 640kcal. Na 3 maanden is mijn vet % nog steeds tussen de 9 a 10. Ik train overigens wel 5x per week.
                              Ik vond het gewoon echt vies, de eerste week was het nog wel lekker maar daarna had ik er genoeg van.
                              Onderin klontjes die zo groot waren, niet normaal...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X