Omschrijving potten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omschrijving potten

Even een korte vraag.

Op protein en nog een aantal andere producten zie je vaak staan neem zo vaak per dag en ook op rustdagen. Nu wordt dit veelal geplaatst om ervoor te zorgen dat je de pot zo snel mogelijk leeg hebt uiteraard.

Maar ik geloof dat die niet geld voor creatine, dit kan je beter ook op rustdagen nemen.
    Heb nu epic en vaso grow gehaald van dedicated, en hier staat ook op dat je evenveel moet nemen op rustdagen als op trainingsdagen.

Aangezien dit best prijzig is, is dit ook echt nodig om de maximale werking eruit te halen? Of is dit ook gewoon om te zorgen dat de pot zo snel mogelijk leeg is?

Jammer dat men niet normaal meer kan reageren op normale vragen.

Weet niet zo goed wat vaso grow is. Zijn het pre work outs?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Vinka View Post
      Even een korte vraag.

Op protein en nog een aantal andere producten zie je vaak staan neem zo vaak per dag en ook op rustdagen. Nu wordt dit veelal geplaatst om ervoor te zorgen dat je de pot zo snel mogelijk leeg hebt uiteraard.

Maar ik geloof dat die niet geld voor creatine, dit kan je beter ook op rustdagen nemen.
      Heb nu epic en vaso grow gehaald van dedicated, en hier staat ook op dat je evenveel moet nemen op rustdagen als op trainingsdagen.

Aangezien dit best prijzig is, is dit ook echt nodig om de maximale werking eruit te halen? Of is dit ook gewoon om te zorgen dat de pot zo snel mogelijk leeg is?
      Zover als ik weet zorgt vasogrow gewoon voor het spierherstel. heb het nu 2x gebruikt en het werkt wel. het is niet zozeer iets speciaal (vind ik) maar het is goed genoeg.

wat ik altijd doe is naast dat ik ook de beschrijving lees van waar ik het koop, kijk ik ook even op de site van degene die het maakt is dit geval dedicated. soms staat er iets op dat best belangrijk is en misschien niet bij de ander staat. iig heb je dan de goede informatie voor je, lijkt mij dan...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X